Last chance, 10% off!

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
Hej solstrålar!
Idag har vi varit iväg och fixat ärenden hela förmiddagen. Vi var bl.a. och hämtade ut medicin till mig (tror det var något för att såret ska läka snabbare) och så var vi på sjukhuset för en koll av mitt stackars finger. Höll än en gång på att svimma när jag såg hur äckligt det såg ut! Nu vill jag att det ska läka så jag slipper gå runt med ett mumie-finger haha.
Tänkte bara påminna er om att idag är sista dagen ni kan använda rabattkoden (läs inlägget jag skrev här) och få 10% rabatt på några utav mina favoriter på HQHair! :)
Klicka här för att komma till de utvalda produkterna.


Eyemakeup made with The Urban Decay Naked-palette!




Hi sunshines!
This morning we had to run some errands. I had to get some medicine (I think it's something to make the cut heal faster) and then I also had to go back to the hospital so they could check my poor finger again. Once again I was close to passing out because it looked so disgusting! I want it to heal quickly now so I don't have to walk around with a mummy-finger haha.
Just wanted to remind you that today is the last day you'll have the chance to use the discount code (read the post I wrote here) that gives you 10% off on some of my favourite products at HQHair! :)
Klick here to see the products I picked out.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nej jag missade det :( Du kanske kommer ha något liknande om ett tag igen? vill verkligen ha den där oljan för håret!

Comment here :