Sunday morning.

publicerat i Inside my head;
Morning solstrålar!
Sitter och slöar framför nyhetsmorgon och regnet bara öser ner utanför... Så gick det med mina önskningar om solig och kall höst! I eftermiddag är det äntligen dags för seriestart för mannen min och det är hemmamatch som gäller- håll tummarna med mig? :) Nu måste jag ta tag i att skicka iväg några mail och göra lite nytta- kika in senare för då har jag en GIVEAWAY på gång! ♥
Moi yesterday!
Good morning my little sunshines!
Relaxing in front of the tv and the rain is just pouring down outside...The result of me wishing for a cold and sunny fall? This afternoon it's finally time for the series to start for my man and it's a home game today- cross your fingers with me? :) Now I have to take care of some business here, I need to send some emails and actually do something useful! Check back later babes- I have a GIVEAWAY coming up! ♥

Taggar: söndag, seriestart, hockey, giveaway;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea:

Vad använder du för kamera? :)

Svar: Nikon D5000 :)
Natalie Holmström

Comment here :