All-in finnish!

publicerat i Inside my head;
Då befann man sig hemma i Jönköping igen och det känns såå skönt, har haft fullt upp hela dagen och jag älskart! :) Bestämde mig för att ge mig ut och springa en kvällsrunda och lagom när jag var tillbaka var bastun varm, så lyxigt! Till kvällsmat fick det bli mörkt rågbröd (kör all-in finskt här hemma hihi) och ny tesort med smak av Strawberry Cupcake- yummy in my tummy! 
Now I'm back in Jönköping for a visit and I love how busy I am here :) I decided to go for a run this evening and when I came back the sauna was warmed up, that's true luxury! After that I had some dark rye bread (I'm going all-in finnish style) and a new tea as my evening meal... This Strawberry Cupcake tea was soo yummy, you should really try it! 

Taggar: löpning, träning, hälsa, kost, tea, lips ton. strawberry cupcake, finskt, rågbröd,;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Men åh! Det måste jag köpa!! Var det gott? =)

Svar: Super! 😊
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Natta Z:

Hej söt! Hur länge är du här? Tyckte de var dej jag såg här om dagen.. Kan väl ses?? Puss natta

Svar: Hej! Är här tills på lördag! Hur ser ditt schema ut? Kanske kunde ta en promenad någon dag? Kramar!
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av janina:

hej du vackra!
all in finskt! nu blev jag supernyfiken, har du någon anknytning till finland? :)

Svar: Hej (och tack! hihi)! Jag är halvfinsk! Min lilla mamma är från finland och jag har massa släkt där! Vi brukade vara där väldigt mycket när vi var små :)
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av jaana:

aaw..I just drinking that tea.. Actually pretty good..

Svar: Yes isn't it yummy!
Natalie Holmström

Comment here :