Coldy.

publicerat i Inside my head;
Hej mina vänner!
Har gått och dragit på mig en riktigt hemsk förkyldning och har med den haft ont i hela kroppen de senaste dagarna. Trycker i mig c-vitmin, slemlösande för halsen, ipren, sudafed...ja, det i princip det jag kan få tag på i medicinväg! Börjar äntligen känna mig snäppet bättre så jag hoppas på att kunna gå till gymmet imorgon. Blir så grymt slö av att inte kunna röra på mig ordentligt, och tro sjutton att man alltid ska gå och bli sjuk när man äntligen kommit igång lite med träningen! Varför blir det alltid så?
Oslo is starting to look "autumny"...
Hi sweet readers!
I've been hit by the worst cold ever and I've had a horrible pain throughout my entire body these last days. I'm trying to eat painkillers, vitamin-c, pills for my throat, sudafed... basically anything medicin-like I can get my hands on! Finally starting to feel a little bit better so I'm hoping to be able to go to the gym tomorrow! I get so bored when I can't exercise like I'm used to. And why is it that you always become sick whenever you finally get into a workout routine? So typical! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tilda:

Hej,

Vilka härliga bilder. Inte kul med förkylning.
Vad ska du börja jobba med nu i Norge då? Spännande att jobba i ett annat land och där kan man ju tjäna bra pengar :)

Kram.

Svar: Hej! Söker jobb för fulla muggar, så jag hoppas på att få jobb i någon butik :)
Kram tillbaka
Natalie Holmström

Comment here :