Sigma Spa Brush Cleaning Glove: Review + GIVEAWAY!

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
(Detta är ett inlägg i samarbete med Bekkas.se, läs mer här!)
Då var det dags för ännu en recension av en Sigma Beauty produkt och denna gång är det Brush Cleaning Glove jag testat! 
 
Här snackar vi verkligen time-saver! Jag måste börja med att erkänna att jag, tills nu, varit ganska dålig på att tvätta mina sminkborstar regelbundet just för att det tar sådan tid, men denna lilla uppfinning är ju helt magisk! Sminkborstarna blir verkligen rena, på djupet, och det går på ett kick! Tro mig, detta är en produkt ni vill investera i- att rengöra sina borstar med jämna mellanrum är ju faktiskt väldigt viktigt! 
Nu till det bästa: Jag och Bekkas.se vill ge en av mina fina läsare chansen att vinna en Brush Cleaning Glove! :) Kommentera bara det här inlägget, kanske med en liten hälsning? Eller du kanske sitter inne på ett bra beauty-tips? ;) Glöm inte att lämna namn och mailadress så drar jag en vinnare i mitten av nästa vecka! ♥
 

Taggar: sigma beauty, sigma spa, sigma, makeup, smink, beauty, skönhet, bekkas.se, recension, brush cleaning glove, tävling, giveaway;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda :):

Åh gud vilken smart ide! Något som alla stylistermänniskor kanske borde ha? :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh, jag vill verkligen vara med! Investerade i bra borstar för ett tag sedan och det där kanske får dom att hålla bättre :3

3:e kommentar, skriven , av Lisette:

Åh! Vore verkligen hur underbart som helst om man vunnit den här! Är så dålig på att tvätta mina sminkborstar, så hade suttit fint :) Håller tummarna! Email: [email protected]

4:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Köper alltid nya borstar ist för å tvätta dom å de såg så smidigt ut så jag e me å tävlar:)

5:e kommentar, skriven , av Maja:

Åh vilken bra grej, klart man vill vinna en sån :-D

6:e kommentar, skriven , av Mickan:

Åh, den där hade vart perfekt för mig som i princip aldrig orkar göra rent mina sminkborstar!

7:e kommentar, skriven , av Pauline:

Hej!
Min hy börjar redan balla ur när det börjar andas höst. Så ett hjälpmedel för att rengöra sminkborstarna vore ju fantastiskt! :)

Hoppas du trivs bra i Norge!

8:e kommentar, skriven , av Ivana:

Älskar din blogg.. Vill gärna vinna! :)

9:e kommentar, skriven , av Joss:

Hej! Jag skulle gärna vilja ha en sådan :D verkar grym! Är väldigt dålig på tvätta mina också! Tack för en grym blogg, har fått så mycket inspiration här! Kram Josefin

10:e kommentar, skriven , av Jenny:

Jag är också dålig på att rengöra mina borstar, därför har jag börjat köpa lite billigare som jag använder ett tag & slänger pga jag vet att jag är slarvig.
Så detta verkar vara en riktigt bra uppfinning & skulle mer än gärna vilja testa denna :) Snygga färger dessutom

11:e kommentar, skriven , av Linnéa:

Åh det här skulle jag verkligen behöva, tänkte senast i förrgår när jag plockade fram min foundation igen efter sommaruppehåll att det var dags att börja tvätta borstarna igen.. Är också extremt dålig på att ta ta i det så det vore perfekt att få prova en sån här! :)

12:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Super bra uppfinning, för vi alla vet att med rena och fräschar sminkborstar vårdar man sin hud bättre också. Skulle gärna vilja ha en, har alltid skrubbat mina borstar direkt i handflatan och sköljer av noga, men en handske med lite mer motstånd skulle vara trevligt och så slipper min hand bli helt rynkig efter det varma vattnet. ;)

[email protected]

13:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh jag hade velat vinna, verkar supersmidigt :) Själv står jag hur länge som helst och tvättar och kramar borstarna men det känns aldrig som de blir riktigt rena och dessutom tar det ju hundra år..!!

Hoppas du trivs bra i Norge :)

14:e kommentar, skriven , av madde:

Sicken smart grej! Ett plus är också att färgerna var sjukt snygga.Jag tvättar mina borstar med diskmedel i vasken nu och så måste man göra om det flera gånger för att få bort allt skum.
Ha en fin dag/Madde

15:e kommentar, skriven , av Ida Isaksson:

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen om denna otroligt smarta vante! Visst blir det så att man gärna "glömmer" detta viktiga moment i sminkvärlden! Vill också tacka hemskt mycket för en underbar blogg! kram från en före detta Jönköpings-bo till en annan!

16:e kommentar, skriven , av Ellen:

Vilken smart grej!
Vad roligt med tävling :) Tack för en bra blogg!

17:e kommentar, skriven , av Pluttan:

Ett bra sminktips: många som gillar att måla med kajal "innanför" ögat har ofta problem med att det inte sitter kvar så länge. Mitt tips är fixera!! Det innebär att du ska "dutta" med ägonskugga på kajalen med en tunn pensel. Din kajal kommer sitta fleera timmar trots att du blinkar så mycket :)

18:e kommentar, skriven , av Erica:

Suck -- detta är något som verkligen skulle behöva flytta in i min sminkhylla. Är oerhört dålig på att rengöra mina borstar, så pass att jag börjar undra om min hy blir sämre på grund av mitt slarv. I ett hektiskt liv så skulle denna uppfinning göra susen och jag skulle åter igen få den glänsande huden vi alla drömmer om :)

19:e kommentar, skriven , av Maja :

OM JAG KUNDE FÅ DEN SKULLE JAG BLI VÄLDIGT GLAD :) puss

20:e kommentar, skriven , av Veronica:

Det här var verkligen bästa tipset! De där borstarna blir ju allt för ofta bortglömda...

21:e kommentar, skriven , av Madde.S:

Den har jag spanat in men inte fått tummen ur ;) vill absolut ha chansen att vinna en!

Ett Beauty tips från mig är att använd en cc crème nu till höst och vinter, den är täckande, primer, concealer, fuktgivande allt i ett och det sparar tid :-) speciellt för mig som är så morgontrött.

22:e kommentar, skriven , av Jannike:

Vilken smidig grej! Den skulle gärna få flytta in i mitt badrum :)

23:e kommentar, skriven , av Mia:

Denna smarta grej från Sigma gör mig nyfiken, jag försöker djuprengöra mina borstar varannan vecka ungefär och är säker på att detta skulle vara en timesaver!

24:e kommentar, skriven , av Lovis:

Självklart vill jag vara med och tävla!! :)

25:e kommentar, skriven , av Jonna:

Har länge velat testa denna intressanta handske! Tänk att vad härligt om man slapp att lägga så mycket tid på att rengöra sina borstar. Det kanske till och med blir lite kul när man väl behöver göra det! :)

[email protected]

26:e kommentar, skriven , av Maria E:

Hej Nathalie!

Detta pris vore fantastiskt att få överraska min syster med och få pika henne ännu en gång för hennes pedantiska sida. Jag försöker tvätta mina borstar regelbundet, men min syster gör det mer eller mindre varje dag, jämt. Hon skulle nog bli så himla glad över det här, hoppas jag får möjligheten till en skräddarsydd Rebecka present. Systern heter Rebecka.

Kram från mig

27:e kommentar, skriven , av Elisabeth:

Vilken timesaver! Den vill jag gärna vinna. Klart jag är med och tävlar.

28:e kommentar, skriven , av Nina:

Åååå, jag skulle så HEMSKT gärna vilja vinna detta :) Mitt bästa beautytips är faktiskt fiskleverolja, super duper för huden. Innehåller massa nyttigheter som bostar huden inifrån :)

Kramar

Comment here :