Smoothie time.

publicerat i Homestyling/Interior;
Sipprar just nu på en galet god smoothie och slappar i soffan efter en solig promenad med Killer :) Är nöjd med vår nya blender från KitchenAid som vi köpte för ett litet tag sedan! Innan denna förbrukade jag två mixrar på inte alls lång tid för de hade helt enkelt inte tillräckligt mycket kraft! Jag hatade att behöva stoppa och röra om emellanåt och ofta började de ryka för det blev "för mycket"... att dessutom behöva ta i sär och handdiska varje del...pjuh! Nej, de hamnade på tippen och nu står istället denna älskling på bänken, och alla mina mixer-problem är ur världen;
 
 
 
 
Enjoying a delicious smoothie and relaxing in the couch after a sunny walk with Killer :) I'm so happy with my new blender from KitchenAid that we bought not too long ago! Before we got this one I broke two mixers in a short time because they simply didn't have enough power. I hated that I had to stop to stirr around with a spoon and sometimes they even started fuming because it was "too much" for them... also, the fact that I had to separate and handwash all pieces..pjuh! Nope, they went to the dump and instead I have this darling and all my blender-problems are gone ;)

Taggar: KitchenAid blender, blender, mixer, kitchenaid, smoothie;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise - mamma till lilla N!:

Vad fin !

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Åh recept tack:) lägger du spenat i? Och vad är det röda längst ner? Och det gula? Hihi blir ju frestad

Svar: Hihi jag tog typ allt jag hade hemma! Hallon, kiwi, banan, mango, babyspenat och en liten klick lätt kesella :) Yumm!
.

Comment here :