Work hard-play harder.

publicerat i Inside my head, Worldwide;
Hej mina vänner!
Ska alldeles strax iväg och jobba! Herregud det har gått mer än en månad sedan jag jobbade sist, minns knappt hur man gör? Jag som precis hade kommit in någorlunda i hur allt fungerar, men under tiden jag varit borta i L.A och Cypern har massor ändrats och som jag så klart måste lära mig...Får väl slänga på mig "ny på jobbet"-skylten igen antar jag ;) 
Bestie and I hiking in Runyon Canyon! ♥
Hi my pretty readers!
I'm soon off for work! Craziness; It's been more than a month since I last worked! I'm not sure I'll remember how to do it? I had just started to learn how everything works but while I was in L.A and Cyprus a lot has changed and now I need to learn all of that! I guess l just have to put the "new at work"-sign back on ;)

Taggar: Jobb, lindex, resa, minnen, los angeles, la, usa, amerika;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Beccy:

BEHÅLL BLOGGEN! (En order).
Sen saknar jag dig också... Hoppas du hade det bra i Cypern <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så himla vacker, helt galet!

Svar: TACK söta!
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Linn:

Du får gärna visa mer bilder från resan. :)

Svar: Ska försöka se om jag har några "bloggbara" bilder ;)
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar på Lindex just nu :)
Natalie Holmström

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

What are you working?

Svar: I'm working in a store called Lindex.
Natalie Holmström

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

Du är så himla vacker!
Vart är dina söta shorts med volang på från?

Svar: Tusen tack <3 Shortsen har dessvärre ett par år på nacken, men de är köpta på forever21!
Natalie Holmström

Comment here :