Life!

publicerat i Inside my head, Worldwide;
Kände att det kanske var dags för ett litet inlägg! Har sådan sjuk separationsångest för att ha lämnat Los Angeles, min allra bästa vän och helt fantastiska nyfunna vänner ♥ En sjuk förkylning och jetlag på det= har mått sisodär sedan jag kom hem! Men min resa var i alla fall över alla förväntningar och jag kan inte vänta tills jag får åka tillbaka till "the city of angels"! 
Galet mycket fest med både kända och okända ansikten, grymma klubbar och efterfester i de mest fantastiska hus (kan man ens kalla dem hus?) har blandats med bästismys, poolhäng, strand, shopping och så mycket skratt att tårarna sprutat! Livet, livet, livet! 

Felt that it was probably time for a new post by now! I feel the worst separation anxiety for leaving Los Angeles, my bestest friend and my amazing new friends ♥ Add the worst cold and a huge dose of jetlag to that= I have been feeling pretty much like crap since I got back! But my trip has been the most amazing and I can't wait to get back to "the city of angels"! 
An insane amount of partying with both known and unknown faces, crazy clubs and after parties in beautiful houses (can you even call them houses?) has been mixed with just hanging out with my best friend, tanning by the pool, beach days, shopping and laughing until we've cried! Life, life, life! 

Taggar: los angeles, L.A, the city of angels, resa, liver, leva, vänner,;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Clara:

har inte hittat till din blogg förrän nu! men herregud hur kunde jag missa!! älskar allt, kan du inte slänga upp fler bilder från LA och ditt hår är helt amazing, kan du inte köra en tutorial på hur du får det så fint lockigt? U GO GIRL!

Svar: Men söta DU! Tack för din urgulliga kommentar! Fler bilder från L.A kommer garanterat och det där med lockarna ska jag fila på...har fått en del frågor om dem ;) Kram till dig!
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Clara:

SV: Asså jag är helt ärligt talat din nya stalker från och med nu för du är så jävla cool!

Svar: Haha :)
Natalie Holmström

Comment here :