Keep it or not...?

publicerat i Inside my head;
Godmorgon mina vänner!
Hoppas allt är bra med er! Nu var det ett tag sedan jag skrev något igen och som ni märkt har det blivit glesare och glesare mellan inläggen här... Jag är faktiskt i valet och kvalet om jag ska ha kvar bloggen överhuvudtaget...? Som ni vet tycker jag att det är superkul men ibland finns helt enkelt inte inspirationen där- vill ju att ni ska tycka att det är kul också! -Jag vill veta vad ni tycker :) 
 
Good morning sweets!
Hope everything is well with you! Now it's been a while since I wrote something here again and as you've noticed I've been posting less and less... I'm actually thinking about not blogging anymore...? I think it's a lot of fun but sometimes I just don't have any inspiration- I want you guys to think it's fun too! Give me your opinions! :) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carina Holst:

Klart att jag vill att du ska ha kvar din blogg.Jag gillar dina outfits dina sminktips och dina smá inlägg om vad som händer i ditt liv :)Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Malin :

Tycker om att følja din blogg :) kan du inte berætta lite om dina framtidsplaner, vad du gør på dagarna, jobbar du kvar på Lindex?, vill du plugga vidare? Det ær oftast ganska vardagliga saker och egna tankar som jag tycker ær interssant att læsa. Visa din sminkvæska, vad du anvænder før produkter om du kanske bytt några osv. Lite fler bilder från dina resor skulle vart kul o se...før oss som læser ær det jættekul bara du vill dela med dig lite mer. Tx resan till Usa har man inte hørt så mycket om. Så det handlar nog mer om dig, vad du vill gøra och dela med dig..desto mer positiv respons från læsarna tror jag du får :) Kram!

3:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Älskar din blogg! Blir jätte ledsen om du slutar blogga :( Skulle vilja se mer outfits, shopping (kläder, smink och inredning), bilder och videos på vovven, recept... Ja allt möjligt, bara du inte slutar blogga!

4:e kommentar, skriven , av Becca:

Jag tycker du ska ha kvar bloggen! Älskar din blogg och dina underbara bilder, gör inget att du inte skriver så mycket ibland du har alltid ett underbart arkiv att gå igenom. För min del gör det inget att det är lite glest mellan inläggen men man vet att varje inlägg du väl skriver får man fina bilder och glädje :) Kvalité framför kvantitet så att säga.

5:e kommentar, skriven , av Johanna:

Jag tycker att du ska fortsätta, tycker det är jätte kul att kika in på din blogg. Och din chihuahua är ju bara så söt! ^^

6:e kommentar, skriven , av Frida:

Keep it! :)

7:e kommentar, skriven , av Linda:

behåll den såklart! <3

8:e kommentar, skriven , av Linnea:

Fortsätt skriv!! Snälla!

9:e kommentar, skriven , av Jane:

Hi Natalie,your blogg is perfect! You are very creative and full of inspiration :) Keep your blogg! :)

10:e kommentar, skriven , av evelina:

Keep!

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

keeep it

12:e kommentar, skriven , av Elin :

Behåll såklart! Det är jättekul att följa vad som händer i ditt liv, med spännande resor osv. Jag tycker även om alla recepttips! :)

Svar: Vad kul att du gillar bloggen! Missa inte att prova receptet jag la upp idag om du gillar kokos ;)
Natalie Holmström

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Keep it!!!! You are very nice!:)

Svar: Thank you sweetie!
Natalie Holmström

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

Keep it!!!! You are very nice!!:)

15:e kommentar, skriven , av Erica:

Älskar din blogg (även om det varit lite glest det senaste)! Blogga om allt som händer i ditt liv! Allt från shopping och skönhet till lite mer personligt och träning, resor och planer. Dina fina bilder är inspirerande! Keep up the good work!

Svar: Tack för kommentaren och ska försöka blogga mer om allt du önskade :)
Natalie Holmström

16:e kommentar, skriven , av Jenny:

tycker absolut du ska ha kvar din blogg :)

Comment here :