June 6.

publicerat i Outfits;
Vilken dag det varit idag! Nationaldagen och första riktiga sommardagen för i år! Imorgon lämnar jag dock landet igen och sticker till Cypern i en vecka- ska bli såå skönt! Min L.A-bränna börjar ju för tusan försvinna redan ;)
Så här har jag i alla fall sett ut när jag njutit av denna dag;
What a day we've had today! It's the Swedish national day and today we've had the first day with real summer weather for this year! I'm leaving the country again tomorrow though- we're off to Cyprus for a week- it's gonna be sooo nice! My L.A-tan is fading already ;) This is what I've looked like while enjoying my day!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Alltså du ser för härlig ut i dina små taxben :=)

Svar: Hahaha
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Beccy:

Du är så sjukligt snygg och LA saknar dig <3

Svar: Ahh gullis! Nu vill jag träffa er igeeeen <3
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Bea:

Åh! Var kommer jumpsuiten ifrån? Såå fin!

Svar: H&M! Förra sommaren dock :(
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av Tilda:

Vart är förlovningsringen? :(

Svar: Ringen sitter kvar där den ska :) Tar alltid av mig den när jag lagar mat/städa och sådant, så hade bara glömt ta på mig den igen!
Natalie Holmström

5:e kommentar, skriven , av Sofia:

Længe sedan du uppdaterade nu, hoppas allt ær bra med dig? :) kram

6:e kommentar, skriven , av Sari:

Så snyggt! Kram

Svar: Tack :)
Natalie Holmström

7:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Love your blog! Nu förstår jag varför man knappt aldrig sätt helkroppsbilder på dig=))

8:e kommentar, skriven , av Josefin:

Är det slut mellan dig och Jonas? Ser ingen ring :(

Svar: Nej nej ringen sitter kvar! Hade bara glömt ta på mig den igen efter att ha lagat mat den dagen :)
Natalie Holmström

9:e kommentar, skriven , av Emma:

Vilka kommentarer : ( Man blir ju så less. Fina du! Hoppas att allt är bra!

Comment here :