Feed meeeh!

publicerat i Inside my head, Worldwide;
Hej fina ni!
Slängde precis in lite sweet potatoes i ugnen och min mage kurrar som tusan! Började jobba redan 7.45 imorse och direkt efter jobbet fick det bli en sväng till gymmet, så nu är jag värd lite gottigt till middag ;) Har ni provat sweet potatoe fries? Jessica introducerade mig för dem i L.A och nu är jag lite smått beroende; det är ju såå gott! Nyttigare än vanlig potatis också har jag fått för mig!? 
With my absolutely GORGEOUS friends Marielle, Jessica and Rebecka at the super cozy restaurant Aventine in Hollywood.
Hi pretty people!
Just threw in some sweet potatoes in the oven and my belly is screaming for food! I had to be at work at 7.45 this morning and I went staright to the gym after I was done there, I think I've earned some yummy food ;) Have you guys tried sweet potatoe fries (it's not so common here in sweden)? Jessica introduced me to them in L.A and I'm sort of addicted now- it's soo good! They are healthier than regular potatoes too, right?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kajsa:

Älskar dina recept, lagade cocoskyckling innan, SÅ GOD! Lägg gärna upp fler rätter :D

Svar: Vad kul att du provade receptet och att du gillade det! Ska absolut fortsätta lägga ut recept!
Natalie Holmström

Comment here :