Deal?

publicerat i Inside my head;
Vad kul med så många positiva kommentarer på gårdagens inlägg! Trots att jag varit så dålig på att blogga den senaste tiden! Visste knappt om det var någon som kikade in längre, men det här kändes ju som en riktig boost- nu vill jag inte alls lägga ner bloggen längre! 
Hur låter detta: ni fortsätter kommentera och tycka till, och jag kör "all in" och levererar inlägg? :)
My midsummer look! 
So much fun with a lot of positive comments on yesterday's post! Even though I've been the worst blogger lately! I wasn't even sure anybody even checked my blog anymore, but this felt like a real boost- I don't wanna quit blogging now! :)
Let's make a deal here: you guys keep commenting and telling me what you think (what you want to read about etc.), and I go "all in" and deliver more posts? :)
 

Taggar: blogg, inlägg, midsommar, midsummer, flower, blomma, pion, peony, kommentarer, comments;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mimmi:

Va kul att du fortsätter! Ska definitivt bli bättre på att kommentera

Svar: Jaaa, älskar ju era kommentarer!
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av pretty classy:

Beauty :) Loving the look!

Svar: Thank you sweetie!
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Nina:

Åååå, jag har följt din blogg jättelänge! Du hör till en av mina favoriter, ska också bli bättre på att kommentera :)

Kram

Svar: Jaa vad kul! :) Kram tillbaka
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Du får inte sluta!! :) Har saknat dina inlägg! :)

5:e kommentar, skriven , av Karin:

Deal:)

Svar: :)
Natalie Holmström

6:e kommentar, skriven , av Linda:

deal! lovar att börja kommentera mera, för jag älskar din blogg och ditt ig konto :) fint hår också!!

Svar: Vad kul att du gillar bloggen och min instagram :)
Natalie Holmström

Comment here :