Monday-funday!

publicerat i Beauty/Hair/Makeup, Inside my head;
Efter jobbet igår var det bara att åka hem och svira om och bege sig mot Sjön (Tommy Myllymäkis relativt nyöppnade restaurang här i Jönköping) där det var premiär för deras nya "måndagsklubb". Träffade upp massor av härliga vänner, drack kanske någon drink för mycket och hade en sjukt trevlig kväll! :) 
Idag har jag varit ledig och eftersom jag kanske inte varit jordens piggaste så har jag passat på att fixa och dona här hemma! Hur har er dag varit? 
My new make up products from MAC! Paint Pot in "Bare Study" and Mineralize Blush in "Warm Soul" ♥
Last night after work I had to quickly go home and change before I was headed off to Sjön (a relatively newly opened restaurant here in Jönköping owned by a swedish chef called Tommy Myllymäki) where it was a premiere for their new "monday club". I met up with a whole bunch of amazing friends, had one too many drinks and a super fun night! :)
Today I've been pretty tired but luckily I had the day off so I have been cleaning and fixing at home! How was your day?

Taggar: sjön, tommy myllymäki, måndagsklubb, mac cosmetics, smink, blush, paint pot;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Du håller inte på och fixar med naglar längre va? :)

Svar: Nej det gör jag inte, lite shellac då och då på vänner men inga förlängningar och så.
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Skulle du inte kunna visa lite mer outfits? älskar din stil! :)

Svar: Självklart kan jag det! Har bara haft så ont om tid...Men det kommer! :)
Natalie Holmström

Comment here :