Just another Monday.

publicerat i Inside my head;
Hej på er!
Helgen gick alldeles för snabbt och nu ska jag snart sticka iväg till jobbet igen. Hade i alla fall hur mysigt som helst i Stockholm! Blev tyvärr inte så mycket shoppat- jag är verkligen ingen REA-tjej :( Beror förmodligen på att jag själv jobbar i det... Usch kan inte förstå hur folk beter sig ibland, det är ju som ett k r i g! Lite nytt smink fick det bli i alla fall, visar er senare, min kamera vill inte samarbeta just nu!
Hi people!
My weekend passed way too quickly and I'm off for another day of work in just a few minutes. We had the best time in Stockholm though! Unfortunately I didn't do much shopping- I just hate the SALE periods :( Probably because I work in it... Can't believe how crazy people are just because there's a red price tag on the clothes? It's like a war! But I did buy some new make up, I'll show you guys later, my camera isn't cooperating right now!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

du har så snygga ögonbryn! vill ha dem ;) haha

Svar: Hihi tack! Mitt bästa tips är att plocka dem ytterst lite (eventuellt gå och få dem vaxade på salong) och få så naturlig form det bara går :)
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Erica:

Var är tröjan ifrån? :D

Svar: Mitt jobb: Lindex!
Natalie Holmström

Comment here :