Day off.

publicerat i Inside my head;
Det är galet hur fort dagarna går nu alltså! Idag har jag varit ledig och dagen har gått i ett! Var och gjorde naglarna på förmiddagen, sen passade jag på att vara ute i solen lite innan jag och mannen åkte och gjorde några ärenden. Skulle egentligen behöva ta tag i en massa saker, bland annat förbereda mig för flytt, men det känns inte som om jag får någonting gjort när jag bara är ledig en dag så här, jag vill ju ändå passa på att få lite sommar också! :) 
It's crazy how fast the days are passing right now! Today I had the day off and I've been super busy! I got my nails done this morning and after that I tanned outside for a little bit before running some errands with my man. I really should start taking care of a lot of tasks, start preparing for moving among other things, but feels like I can't get anything done when I only have one day off like this... I do want to enjoy the summer a little bit too! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Fina fina du! Vart ska ni flytta? Har helt missat det! Kram!

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

Vart har du varit och fixat till dina naglar? Och vad fick du betala?

Svar: Jag var på Salongen här i jönköping och fick betala 850:-
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av jaana:

I have the same problem with my holydays.. busy..

4:e kommentar, skriven , av Pouline Gernes:

Prefekta shorts! xx

Svar: Ja de åker på var och varannan dag :)
Natalie Holmström

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Snygg jacka :)

Comment here :