Can you believe this is breakfast?

publicerat i Food/Recipes, Health/Workout;
Godaste frukosten just nu: banan & vanilj proteinpannkakor! De här är så goda att jag helt enkelt måste dela med mig!
-2 äggvitor
-1 skopa vanilj proteinpulver (jag använder french vanilla, härifrån)
-1/2 banan
-1 dl valfri mjölk (jag använder osötad mandelmjölk)
-1 msk fiberhusk
-1 tsk bakpulver
-En nypa salt
Mixa slätt med stavmixer och stek sedan små pannkakor i cocosolja! (Jag tycker detta recept är perfekt till 2 personer)
Idag åt jag mina med grekisk yoghurt, lite jordnötssmör, jordgubbar och honung- YUM! 
For my international readers: use google translate if you want to try this recipe! :)

Taggar: proteinpannkakor, recept, mat, frukost, fitnessguru,;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A.J:

Du har haft ett recept på din blogg med en kycklingrätt med sambal osv, finns det kvar? Hittar det inte :)

Svar: Hej! Jo men det ska finnas kvar, verkar som om det krånglar lite att gå tillbaka i mitt arkiv men jag ska försöka ordna det!
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Jaana:

Hi dear! It seems yammy at least!!

Svar: They are sooo yummy! :)
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Hej Natalie! Hoppas allt är bra med dig! :) är nyfiken på vad du använder för kamera? Ska köpa en ny lite bättre variant men vet inte vad jag ska köpa! :) kram

Svar: Hej!! Jag använder lite olika men just de här bilderna är tagna med min systemkamera, NIKON D5000 :) Kram
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av Moa:

Åh vad goda dessa ser ut!! Måste verkligen prova. Ser ut som riktiga panncakes :)

Svar: Ja de här är verkligen suupergoda! Smakar inte alls "fake" som vissa pannkakor kan göra :)
Natalie Holmström

Comment here :