Tangle Teezer.

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
Några av er blev nyfikna på vad det var för liten borste jag använde i min "lock-video" och därför måste jag passa på att tipsa er om den! Borsten heter Tangle Teezer och har ni inte provat den så tycker jag verkligen att ni ska göra det- den är fantastisk! Den reder ut håret lätt som en plätt och trasslar verkligen inte alls- oavsett om håret är torrt eller blött. Är såå glad att Jessica tipsade mig om denna lilla uppfinning, den har sparat mig många hårstrån på huvudet haha. 
 
Some of you were curious about what hairbrush I was using in my "curl-video" and I tought I just have to share it with you! The brush is called Tangle Teezer and if you haven't already tried it, then I really think you should- it is amazing! It goes trough your hair so easily and it doesn't tangle at all- regardless your hair being dry or wet! I'm so happy Jessica told me to get this brush, it has saved me a lot of hair on my head haha!

Taggar: tangle teezer, hår, hair, borste, brush, tips;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Originalet:

Tack för tipset, funderar på att klicka hem en sådan!

Svar: Do it- den är superbra verkligen!
Natalie Holmström

Comment here :