Sigma Beauty Face Kit.

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
Fick hem ett paket idag från Bekkas.se med ett kitt helt fantastiska sminkborstar från Sigma! Har länge varit sugen på att testa deras borstar då jag hört att de ska vara superbra, så det här ska bli jättespännande!
Vet inte om ni brukar kolla in smink "tutorials" på youtube? Jag tycker det är jätteroligt och alla mina favorit tjejer brukar använda just Sigmas borstar, så mina förväntningar är höga! Än så länge tycker jag de verkar underbara- de är såå mjuka! 
Got a package today from Bekkas.se with an amazing kit of makeup brushes from Sigma! I've been wanting to try Sigma's brushes for a long time because I've heard a lot about them, so I'm totally excited right now!
I don't know if you guys watch makeup tutorials on youtube? I think it's so much fun and all of my favourite girls use Sigma brushes so of course I have high expectations! So far they seem wonderful- they are sooo soft! 

Taggar: sigma, sigma beauty, makeup, smink, sminkborstar, bekkas.se, youtube, tutorial;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad kostade dom och var köpt

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad kostade dom skulle jsg skriva bara ^^

Svar: Det kittet jag har heter Face Kit och kostar 629:( http://www.bekkas.se/product/makeup/sigma-beauty/face-kit ) Väldigt prisvärt tycker jag eftersom man ofta får betala mer än 200:- för bara EN borste med kass kvalité!
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Har själv varit inne på Bekkas och kollat sedan innan :) Har med bara hört gott om dem!

Svar: Ja nu har jag provat borstarna i några dagar och är helt hooked! Såå bra! Bekkas.se får alla tummar upp från mig också- subersnabb leverans och det gillar man ju :)
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av jaana:

Hi! about that make-up brush.. one with the white tip.. what is it for? cheek blush..?

5:e kommentar, skriven , av jaana:

Hi! About that brush with white tip..is it for cheekblush..? :)

Svar: You can use it for blush/foundation (I don't use liquid foundation but I think it would be perfect for it!) or whatever you like I guess... It gives such a flawless application- I love it!
Natalie Holmström

6:e kommentar, skriven , av anna:

Vart hittar man dina youtube videos?

Svar: Jag har inga videos på youtube :)
Natalie Holmström

Comment here :