Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vart har du köpt t -shirten ?

Svar: Tishan är från Local Celebrity, köpt på revolve clothing!
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Anne:

I love your style so much- it´s fresh ahnd always cool :) Thanks for your inspiration!

Svar: Thank you so much! <3
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Lisa:

Ååå vart är tishan ifrån då? Håller med dig, så snygg!!

Svar: Min tshirt är från Local Celebrity!
Natalie Holmström

4:e kommentar, skriven , av Danielle:

Snygga skor, köpta vart?

Svar: Asos.com!
Natalie Holmström

5:e kommentar, skriven , av anna:

Hej :) Det är så fint med blondt hår och bruna ögon! Jag har själv bruna ögon men ljust brunt/mörkblondt hår! För visst är de din riktiga ögonfärg? Men är du blond naturligt? Kram från ny läsare

Svar: Hej! Tack vad gulligt! Japp det är min naturliga ögonfärg! Mitt hår har alltid varit väldigt ljust, men med "åldern" blir rötterna lite mörkare så jag bleker slingor på utväxten då och då. Kram tillbaka
Natalie Holmström

Comment here :