Housewife-day.

publicerat i Outfits;
Hej mina vänner!
Sitter med en kaffe och ska snart ta tag i den här dagen. Är ledig idag och det är lite halvsurt väder ute så det kanske får blir en riktig hemma-dag med städ och fix... Är sugen på lite online-shopping på inredningsfronten också- lite nya kuddar står på inköpslistan! 
Vad pysslar ni med idag? Vore kul att veta lite mer om er som läser! Berätta något om er själva! :)
 
What I looked like on sunday.
 
Hi pretty people!
Right now I'm having some coffee and planning my day. I'm free from work but the weather isn't nice at all so I'm thinking about having a real "housewife"-day (haha) and do some cleaning and organizing... I also feel like doing some online shopping in the home department- new cushions is on my list! 
What are you guys up to today? It would be a lot of fun to know more about who's reading my blog- tell me something about yourselves! :)

Taggar: outfit, zoe karssen, balenciaga, lindex, wedge, sneakers, muubaa, hem, ;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hej !
vart jobbar du nu?

Svar: Lindex!
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Hm, what to say, jag älskar din blogg och tycker alltid du är så fin! :) favoritbloggen!

Heter Emelie, bor just nu i Santa Barbara utanför LA, som är Kaliforniens finaste stad, haha :D

Svar: Åh tusen tack, vad gulligt! Kul att du gillar bloggen! Vad härligt med kalifornien- dit ska jag ju faktiskt också snart! :)
Natalie Holmström

3:e kommentar, skriven , av Alice:

Hej, jag heter Alice och bor i Helsingfors i Finland där jag studerar till läkare. Gillar din blogg, den är mångsidig! Fortsätt blogga och ha det bra! :)

Svar: Vad kul med en finsk läsare, jag är ju faktiskt halvfinsk själv! :)
Natalie Holmström

Comment here :