Here's a smile!

publicerat i Outfits;
Hej på er!
Vilken kul dag jag hade på jobbet idag, vilken skillnad det blir på hela ens dag när man får möta glada och trevliga kunder! ♥ Hoppas mina kunder tycker de får samma bemötande från mig, jag försöker verkligen mitt yttersta att vara på mitt bästa humör gentemot dem- shopping ska ju vara kul! Jag tycker själv att det är såå tråkigt när man handlar någonstans och någon riktig suris är i kassan! Nej tack till det! Eller vad tycker ni?
En dagens outfit på det :)
Today's outfit!
Hi cuties!
I had such a fun day at work today, all my customers were so happy and sweet! ♥ It's almost crazy what a difference that makes to my entire day! I really hope my customers feel that they get the same treatment from me, I always try my very best to be nice to everyone and to be at my best mood- shopping should be a fun experience! I think it's soo boring to meet a grumpy person at the cashier when I'm shopping, so no thank's to that! Or what do you guys think? :)

Taggar: hermes, marc by marc jacobs, shopping, outfit, jobb, vardag, mint;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ijda:

Hej du dock söta :)
Måste fråga vAr har du shoppat din turkosa tröja? Uber snygg!!!
Och nyfiken, var jobbar du?! I en affär anar jag hihi :)

/ Ida från Växjö

Svar: Tröjan hittar du på Gina Tricot på rea till en mycket billig peng så skynda fynda (http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/sale-/ccollection-csale-p1.html#product_163483)! Jag jobbar på Lindex på A6 center :)
Natalie Holmström

Comment here :