Clump Defy.

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
Måste bara tipsa er om en suuuperbra mascara jag fick förra veckan när vi hade en man från Max Factor/Olay på besök i butiken. Han var där och berättade lite om deras olika produkter och när han gick fick vi i personalen en härlig och välfylld liten goodie bag! Där i låg alltså denna lilla guldklimp: Max Factor Clump Defy Mascara! Fransarna känns sjukt långa och denna mascara klumpar verkligen ingenting! Hyffsat budgetvänlig tycker jag att den är också (ca. 175:-), i alla fall om man jämför med Lancome som jag annars brukar köpa!
 I just have to tell you guys about this amazing mascara that I got last week when we had a man from Max Factor/Olay on a visit at the store. He was there telling us a little bit about their products and when he was leaving he left all of us goodie bags! And that's where I got this little piece of magic: Max Factor Clump Defy Mascara! My lashes feel super long and this mascara doesn't clump at ALL! I think it's pretty budget friendly too, at least compared to Lancome that I usually buy! 

Taggar: smink, tips, skönhet, makeup, max factor, clump defy, mascara;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mariana:

Heej, om jag minns rätt gjorde du någon kurs i milano? :) vart:)?

Svar: Ja det gjorde jag! På Istituto Marangoni :)
Natalie Holmström

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

okej :) har kollat lite på deras utbud, vilken av kurserna tog du? var du nöjd ? (:

Svar: Alltså det var det BÄSTA jag gjort! Milano är en så fantastisk stad och jag fick vänner för livet! Skolan och lärarna är helt underbara och även om första veckan var ganska mycket repetition för mig (eftersom jag läst mode/design på gymnasiet) så tycker jag att kursen var väldigt inspirerande och bra! Men däremot får man ju inte tro att det är en full utbildning för något yrke utan mer som en introduktionskurs! :) Jag läste den som heter fashion image consultant/personal shopper.
Natalie Holmström

Comment here :