Aviator wishes.

publicerat i Fashion/Inspo;
Jag är superpetig när det kommer till solglasögon, inte så att det ska vara något speciellt märke eller något, mina favoriter just nu kommer från Asos och kostade lite mer än hundralappen! Men mitt problem är att mina stora kinder trycker upp de flesta när jag ler. Låter lite sjukt men förstår ni hur jag menar? :) Därför älskar jag i alla fall stooora solglasögon och igår föll jag pladask för ett par piloter från Alexander Mcqueen! Provade först klassiska från Ray Ban men nej, mina kinder ville inte samarbeta. När jag däremot satte dessa på näsan var det kärlek vid första ögonkastet! 



I'm super picky when it comes to sunglasses, not that they need to be a special brand or anything, my favourites right now are from Asos and I think I payed like €10 for them! My problem is that my giant cheeks push them up if I smile. Sounds a bit weird but do you get what I mean? :) Anyways, that's why I love biiiig sunnies and yesterday I fell for a pair of aviators from Alexander McQueen! First I tried on a classic pair from Ray Ban but nope, my cheeks didn't wanna cooperate. When I tried this pair on the other hand, it was love at first sight!
bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Irene:

Those glasses are really beautiful!

2:a kommentar, skriven , av Paula:

Vilka snygga!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Snygga!:)

4:e kommentar, skriven , av alex:

Haha, jag har samma problem och trodde seriöst att jag var helt ensamt om det ;) Glasögonen var jäääkligt snygga i alla fall!

5:e kommentar, skriven , av oliver:

Snygga!! älskar de guldiga döskallarna :)

6:e kommentar, skriven , av Josefin:

Superfin blogg du har! Allt bra annars? :)

Comment here :