It's friday, friday, friday...

publicerat i Inside my head, Outfits;
Hej fina ni!
Just nu skalas det räkor för fullt här hemma (Jonas skalar- jag tittar på) för ikväll ska vi mysa med lite gott :) Körde ett mördar pass på gymmet i morse så det är vi värda! Mina ben skakar typ fortfarande haha. 
Efter träningen mötte jag upp Elina för en mysig kaffe/lunch på stan...Pratade massa roliga ideér innehållandes rosa, fluff och ballonger hihi! :) Sen åkte jag och Jonas en liten sväng till stadsparken och gick en promenad med Killer! 
 
Har på mig mitt nya neon halsband idag, vad tycker ni om det?
 
 
 
 

Hi beauties!
Shrimp peeling is what's going on at our place right now...Jonas is peeling and I'm watching (I hate doing it). We're gonna have some yummy things for dinner tonight! We did a killer workout this morning so we are well worth it! My legs are still shaking haha.
After our workout I met up with Elina for a cozy coffee/lunch. We talked about fun ideas incuding pink, fluff and balloons! :) Later Jonas and I went to the park for a walk with Killer.  
 
I'm wearing my new neon necklace today, do you like it?
 
bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Hej.
Gud vad fin du var idag! Älskar halsbandet och även t-shirten. Får man fråga vart de är köpta. Länge letat efter den perfekta tishan.
Hälsningar Johanna

Svar: Tack så mycket söta rara! :) Halsbandet är från Gina Tricot och tishan från Weekday.
.

2:a kommentar, skriven , av Mari-Liis:

You look beautiful! Loooove the necklace, it's perfect!

suvimariliis.blogspot.com

3:e kommentar, skriven , av Sascha Alexandra:

Älskar halsbandet! Hur fint som helst!

4:e kommentar, skriven , av Lina:

tänkte tipsa om jättefina smycken som jag tror att du skulle gilla :)
Länk:
http://blogg.veckorevyn.com/mollysanden/2012/06/24/jag-ar-kar/

Svar: Jättefina, tack för tipset :)
.

5:e kommentar, skriven , av inspirєmє ♡:

Älskar halsbandet - så himla fint! :)

6:e kommentar, skriven , av becka:

Hej! Tycker verkligen om din blogg och tittar in här minst en gång om dagen för att se om du skrivit något;)
Jag har ett litet önskemål om ett eller flera inlägg. Jag ska precis börja ta tag i min träning och försöker hitta så mycket inspiration , kunskap och ideer. Så jag undrar om du skulle kunna göra något inlägg om vad och hur du tränar typ. Kanske hur ett pass på gymmet kan se ut. Vore väldigt snällt! kram:)

Svar: Vad roligt att du gillar bloggen! Jag är absolut inget proffs när det kommer till träning men självklart kan jag göra ett inlägg och visa några övningar jag brukar köra :) Kram tillbaka och lycka till med träningen!
.

7:e kommentar, skriven , av Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR YOUR EVERYDAY LIFE:

snyggt :)

8:e kommentar, skriven , av Sari:

Vilket underbart halsband, riktigt snyggt!

Comment here :