Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av seperti:

me lajk =)

2:a kommentar, skriven , av Mari-Liis:

Wow, that looks amazing! I like the way you have put your hair around it! Thanks for the idea!

suvimariliis.blogspot.com

3:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh vad fint :)

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Jättefint :) Var har du köpt det? :)

Svar: Köpte det på forever21 i orlando :)
.

5:e kommentar, skriven , av josephine:

men alltså. hur snygg får man va???? ;) kram till dig

Svar: tusen tack :) Kram tillbaka!
.

6:e kommentar, skriven , av Blondie:

Jättefint! :)

7:e kommentar, skriven , av Camilla:

Gud vad fint! :)

8:e kommentar, skriven , av Malin:

Kan du göra ett inlägg med din hudvård och ditt smink? Hade varit uppskattat! :) Kram

Svar: Självklart kan jag det! :) Håll utkik! Kram tillbaka
.

9:e kommentar, skriven , av kaisa:

Fina hjärtat!!

10:e kommentar, skriven , av Em:

très jolie ! :)

11:e kommentar, skriven , av kira:

i like, really cute :)

12:e kommentar, skriven , av Elina:

snygging!! så fint. använd de meer;) jag försöker kurera mig så gott det går börjar gå åt rätt håll ska nog undvik träningen någon dag till sen är ja på ett igen;) pusss min fina!

13:e kommentar, skriven , av Sara:

Super fint, du är så vacker! :)

14:e kommentar, skriven , av Sofia:

Är du naturligt blond eller färgar du håret?

Svar: Jag har alltid varit blond men nu hjälper jag naturen på traven med slingor :)
.

15:e kommentar, skriven , av Tess:

Åh, så sött! :) Kram

16:e kommentar, skriven , av jenny - more than a size:

Gud vad fint & somrigt! :)

17:e kommentar, skriven , av Jenny:

såg jätte fint ut

18:e kommentar, skriven , av Hanna:

Så sommarsött och bohemiskt! Love :)

19:e kommentar, skriven , av Sandras Värld:

Suuuperfint! Kram

20:e kommentar, skriven , av Emilia [Personlig foto blogg]:

Verkligen fint och somrigt! Tycker verkligen om din blogg, vad heter din text stil som du har i rubriken? den rosa.. Sökt länge efter vad den kan heta men hittar bara inte!

Hoppas allt är bra :) Kram

Svar: Tack! Jag vet dessvärre inte vad texten heter, linnlowes.com har gjort min design. Kram tillbaka
.

Comment here :