Instagramin'

publicerat i Inside my head;
Hej fina ni!
Eftersom vädret äntligen bjuder på sol så passar jag på att njuta av det så mycket jag bara kan! Men, ni glömmer väl inte bort att följa mig på instagram?! Sök bara på natalieholmstrom så hittar ni mig :) 
 
 
A few of my latest instagram pics!
 
 

Hi lovely readers!
It's finally sunny here in sweden so I'm trying to enjoy it as much as I can! But hey, you're not forgetting to follow me on instagram are you?! Just search for natalieholmstrom and you'll find me :)
 
bloglovin

Taggar: chihuahua, följ, glass, hår, instagram, killer, lockar, manikyr, naglar, natalieholmstrom;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Snygga Bilder!! Vart ifrån kommer nagellacket du har på bilden längst ner till höger? :)

Svar: Det är shellac i färgen Romantique, uppepå har jag glitter från MAC som heter Unconditionally Fabulous.
.

2:a kommentar, skriven , av alex:

fina de rosa naglarna blev, var det svårt?

Svar: Tack! Det var superlätt! Måla först med silver på hela nageln och sedan med rosa uppepå :)
.

3:e kommentar, skriven , av Sascha:

Har skickat en follow request till dig (jag är coffeeandheels)

4:e kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Vilka jättefina bilder! Kommer lilla vovven med till Milano?

Marangoni ska vara en toppenskola så det blir nog en jättekul och nyttig erfarenhet. Och sol är inget som Milano saknar och du får även utnytja att Milano är så nära havet och de underbara sjöarna!! :)

5:e kommentar, skriven , av Angelica Leptin:

Nu har jag min absolut första tävling i bloggen och vill att så många som möjligt ska vara med och få chansen att vinna StellaWhite Whitening Strips. De som inte vinner kanske får något litet som tröst pris. :P Jag har testat Stella Whitening Strips och det gav resultat redan första gången.

Så missa inte chansen nu att vinna den första EU godkända hemma tandblekningen!

6:e kommentar, skriven , av erika:

snygga Bilder :)!

7:e kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Men självklart, ser fram emot det! :)
Kram och trevlig helg

8:e kommentar, skriven , av Hanna:

Så fina bilder! Härligt det blev med nagellacken! :)

9:e kommentar, skriven , av Susanna - mitt liv i Oslo:

Kan du inte visa i ett blogginlägg hur du sätter i dem där "hair pillow" eller vad de nu heter ;)

Comment here :