Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av inspireme ❀:

Underbara accessoarer! :)

2:a kommentar, skriven , av Veronica:

clutchen är underbar!! :) En sådan skulle gärna bära runt på ;O



Och söta... du har blivit utmanad! :)

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Älskar skorna!

4:e kommentar, skriven , av tilda:

äääälskar väskan!

5:e kommentar, skriven , av ANNAWII ♥:

Åh!! Ringarna och clutchen!!

6:e kommentar, skriven , av kaisa:

Ja jag skulle behöva minst tre veckor av sol till känner jag =) Men vi har ingen snö hemma nu och så var de plusgrader idag så inte så farligt ändå.

Ja nu är de en ring på fingret äntligen ;)) Hihi.



När kommer ni hem då? i Mars väl? Hoppas hoppas miss you hun så mycket, komsi komsi hem till mig NU! Pusss

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Eller hur är dom! Älskar! Allt är bra här, hur mår du finis? När kommer du hem till swe? <3

8:e kommentar, skriven , av Victoria:

Åh, älskar skorna!

9:e kommentar, skriven , av Saga:

Snyggt! Jag letar efter en alexander wang inspirerad väska, du vet den med nitar under? Du brukar alltid ha koll på bra väskaffärer har jag för mig! helst under 600-700 kr. Kram, älskar din blogg!

10:e kommentar, skriven , av elinn:

snyggt det där! :)

11:e kommentar, skriven , av Frida:

Gillar verkligen din stil!

12:e kommentar, skriven , av Hedvig:

hade velat ha allt=)

13:e kommentar, skriven , av Hanna:

So Pretty <3

14:e kommentar, skriven , av Johanna:

Älskar väskan och skorna!!

15:e kommentar, skriven , av Mikael:

Hejsan, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar dig tid att kolla på detta

16:e kommentar, skriven , av Lollo:

Hej fina du:)!

Jag tar studenten nu till våren och har en klocka uppskriven på min önskelista, tyckte din MBJ var grymt stilig och fin men kan endast hitta den med vitt läderband vilket jag inte är så impad över.. Så min fråga är från vilken sida du/ni beställt den ifrån?:)

Tack på förhand

17:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Lollo: Min klocka hittar du här: http://www.revolveclothing.com/DisplayProduct.jsp?product=MARC-UA7&c=Watches&s=C&d=a



Comment here :