How to apply false lashes!

publicerat i Inside my head;
Hej söta ni!
Märkte ni igår att jag hade lösögonfransar på mig på bilderna? Jag har aldrig lyckats klistra på lösögonfransar tidigare, men nu har jag hittat en grym teknik för nybörjare som mig ;) Tänkte tipsa er nu så här inför nyår, om det nu råkar finnas andra som också stött på fransproblem! 
 
Har skrivit ett inlägg om detta på min blogg för A6 center- klicka här för att komma dit!
 
 
Hi sweeties!
Did you notice I was wearing false lashes on the pictures yesterday? I've never been able to apply false lashes before but now I've found an awesome tecnique for beginners like me ;) Thought I'd share this with you with new year's coming up and everything, in case there are other people with lash problems like me! 
 
I wrote a post about this on my blog for A6 center- click here to get there!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilket märke/namn är det på dina lösögonfransar? Jätte fint!:)

Svar: Tack! Ardell Demi Wispies heter de :)
.

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Åh! Så fin. Måste våga prova kanske. Tycker det är ok att sätta dit dem, men sen . . . Hmm? Måste vänja mig.

Gott nytt! Kram

Comment here :