Workout and wine...

publicerat i Inside my head;
Hej solstrålar!
Har precis fått i mig lite middag och tänkte ta mig ut på en kvällspromenad. Känns verkligen jättekul att jag kommit igång med träningen igen nu, har tränat på något sätt varje dag denna vecka! Hur har det gått för er? Och gillar ni pepp-inläggen?
Över till något helt annat, imorgon är det äntligen fredag och då ska jag ta mig tusan dricka ett glas vin! Med risk för att låta lite halvt alkoholiserad; tror inte att det gick en enda hel vecka utan att jag drack vin i Italien! Har inte druckit en droppe sedan vi kom hem och våra delikata flaskor från Verona bara står här på hyllan och läskar mig haha. Det är bra för hjärtat sägs det ju... ;)

Me yesterday.

Hi lovelies!
I've just had some dinner and I'm about to go for a walk. It really feels great that I'm in a workout flow again now, this week I've been working out in some way every day! How have you done? And do you like my pep-posts? :)
Over to something completley different- tomorrow it's finally friday and I can't wait to have a glass of wine! With the risk of sounding a little like an alcoholic, I don't think a whole week went by without wine in Italy! I haven't had a single glass since we've been back and our delicious bottles from Verona is just teasing me from the shelf haha. Well, it's good for the heart, isn't that what they say? ;)
bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vart är det finfina tröjan ifrån? :)

2:a kommentar, skriven , av Carro:

Var har du köpt tröjan? Underbart fin! Vin är bra för hjärtat plus att det är väldigt gott:)

3:e kommentar, skriven , av Carro:

Var har du köpt tröjan? Underbart fin! Vin är bra för hjärtat plus att det är väldigt gott:)

4:e kommentar, skriven , av Carrie:

Working out and wine are two of my favorite things! Your sweater is such a pretty color btw :)

5:e kommentar, skriven , av Louise:

Duktig du är! :) Och du vet att jag gillar dina pepp-inlägg ;)

Så himla fin bild på dig i en underbart söt tröja! Är den ny? Kan man hitta den i Sverig? Super fin!

6:e kommentar, skriven , av Sara:

Vart hittar man tröjan?

7:e kommentar, skriven , av frida:

gud vilken fin tröja! Vart hittar man den? :)

8:e kommentar, skriven , av Emma:

Boy, I should really start working out regularly again as well, so the Zumba lesson tomorrow is a good start :) and your pep posts always motivate me to get off the couch and to the gym, so keep them coming!

Mmmm, Italian wine is amazing, especially in combination with their delicious food - who wouldn't want that every day?

9:e kommentar, skriven , av Aneta:

you sweater here is so pretty! love this neon pink :))) where is it from? and i know what you mean i used to live in france and there was always glass of wine opened with dinner

10:e kommentar, skriven , av Fotograf Linda-Pauline:

Ååå jag vill också vara sådär snygg!

11:e kommentar, skriven , av Johanna:

Åh vad härligt att du är tillbaka med dina mysiga inlägg igen! Dessutom blir jag otroligt peppad till träning när jag läser din blogg! Har med tränat något varje dag och innan jag går på helg ska jag köra ett hårt boxpass! #fitforsummer, right? :) Förövrigt är du super söt och din kofta är jätte fin!!

Kramis

12:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Såååå himla söt :D

13:e kommentar, skriven , av Kaisu:

Hej!

Du är sååå skön! <3

- skriver din bloggs läsare från Finland!

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ännu en blogg men träning! Orka!

15:e kommentar, skriven , av Mikaela:

åå härlig färgklick den tröjan är! Som alla andra så undrar jag vart den komemr från? Me like mucho!

16:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Till er som undrar- tröjan är från Line Of Oslo och finns bland annat på Nelly.com



For you who wish to know- my sweater is from Line Of Oslo and can be bought at

17:e kommentar, skriven , av Lali:

Bautiful picture and keep on working out!! :)

18:e kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Skulle precis fråga varifrån tröjan kom men såg att du skrivit det... den ser dock sötare ut på dig än på modellen på Nelly!

19:e kommentar, skriven , av sandra:

härliga bilder, men framför allt vilken underbar kofta du har!

20:e kommentar, skriven , av lina:

Shit vad fin du är tjejen!! Så himla fint hår.

21:e kommentar, skriven , av m y y s a n:

Så Snygg!!

och himla härlig färg på tröjan :)

Comment here :