Thank you L'oréal and blogg.se <3

publicerat i Beauty/Hair/Makeup;
Jag är en lyckans ost som själv fick ett lika fantastiskt paket med hårprodukter från L'oréal som det jag tävlade ut till en av er (-vinnaren är dragen och presenteras ikväll). Har inte hunnit prova alla produkter ännu, men jag är verkligen supernöjd med de jag hunnit med hittills! Härliga dofter och håret känns såå mjukt och fint, dessutom löddrar de sådär härligt när man tvättar! :)
-Tusen tack till L'oréal och blogg.se för att jag fick ha en tävling här på min blogg, hoppas så klart att det blir fler så att fler av er får chans att vinna så här fina priser :)
Everpure Color Care System
Eversleek Smoothing Care System
Everstrong Reinforcing System


I'm a lucky girl who got a fantastic package of hairproducts from L'oréal, my swedish readers had a chance to win the
same one!CI haven't had the chance to try all of them yet, but I'm super happy with the ones I did try! They smell
amazing and makes the hair feel soo soft, they also lather a lot while washing which I love! :)
- A big thanks to L'oréal and blogg.se for letting me have a competition here on my blog, hopefully I'll get the chance again soon so you guys get the chance to win nice prices like this :)

bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erica:

heej

vill inte vara pessimistisk eller nått sånt men när schampon och balsam lödder innehåller de silikonämnen som förstör ditt hår istället för att bygga och stärka upp det



säger detta för jag bryr mig!

Comment here :