New favs!

publicerat i Outfits;
Hej solstrålar!
Kom just hem efter lunch och kaffe på stan och ska alldeles strax ge mig ut på en powerwalk. Solen skiner och vi har helt underbart väder. Lite senare tänkte jag ha lite hemmaspa och smörja in mig med brun-utan-sol, det behövs verkligen på min likbleka kropp! Har inte kunnat smörja in mig när jag haft bandage/plåster och stygn i fingret, men nu är de äntligen borttagna! :)
Today's me;


New in l-o-v-e from Louis Vuitton, a classic speedy! And I also love-love my new pink scarf!
Hugs & Kisses!

Hi sunshines!
Just got home after a nice lunch and coffee downtown. I'm just about go out for a powerwalk, we have such lovely weather today! Later I'm planning to have a little home-spa and put on some selftanner, my ghostlike body really needs some! I haven't been able to apply selftanner when I have had that huge bandage and stiches in my finger, but now they are finally gone! :)
xxo
bloglovin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Snyggt!

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Åh! Så höst härligt det ser ut! :)

3:e kommentar, skriven , av ANNAWII ♥:

Så vackra och härliga bilder finis!!



Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det ser så fantastiskt vackert ut där ni bor. Och lyx att få åka till Milano på lite minisemester. Dessutom, du är lika snygg o fab som vanligt :-) kram från Västerås

5:e kommentar, skriven , av sophie:

åh en av mina drömväskor, är lite sugen på att köpa en när jag åker till dubai :)

6:e kommentar, skriven , av jipssan:

Hej har du lust och sälja din virkade klänning frn hm :) ger 300 och betalar frakten med :) hör av dig till min mejl :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad använder du för BUS? Har tidigare dålig erfarenhet då det antingen kladdar på kläder, blir fläckigt eller avlägsnar i duschen? Hoppas på en som inte gör något av det :) Tack!! Fin blogg dessutom!

8:e kommentar, skriven , av CELINAS NEW YORK:

Hejhej!



Mitt namn är Celina, jag är en fattig fashion student som försöker att make it i NEW YORK.



Just nu säljer jag NEMO NISI MORS-ringar (+alla de andra) från MARC BY MARC JACOBS på min blogg!



JULKLAPPSTIPS + MÄNGDRABATT + FRI FRAKT!



Första lass åker med min kompis hem till Sverige redan i morgon, därifrån de sen postas. Nästa lass blir inte förrän om 3 veckor.



Så beställ senast IMORGON BITTI!



http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Ha en mysig helg!



Celina.se

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tänkte också fråga vad du använder för brun-utan-sol? :)

10:e kommentar, skriven , av C:

Älskar väskan!! Är det en 30? To die for!!

11:e kommentar, skriven , av Emelie Entrails:

fin blogg :D

12:e kommentar, skriven , av Malin:

Vad använder du för brun utan sol? :)

13:e kommentar, skriven , av Frida- studentliv i Karlstad:

Verkar vara helt underbart att bo där du bor. Så vackert!

14:e kommentar, skriven , av S:

Fin blogg.. bor du österrike?

Comment here :