Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Allie:

Hi Natalie! I live in California and I love your blog! I was wondering if you could write a list of the top 10 beauty products you can't live without! Thank you :-)

2:a kommentar, skriven , av Olivia:

Först Bill jag bara säga att jag älskar din blogg! Och sen har jag en fråga, hur lång är du? Och är du naturligt blond?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Söker du något jobb nu eller ska du jobba något i sommar? Ska din kille spela i något annat lag eller ska bi flytta?! Kan man inte få se in i din Garderob? Fler outfits tack du har sp grymt fin stil tack för en jätte bra blogg med! Kram Lisa

4:e kommentar, skriven , av lisa:

hejhej :D jo det är en sak jag skulle vilja ha hjälp med, en kille jag tycker mycket om kommer till min stad på onsdag och det var längesen vi sågs, och jag vill verkligen göra ett gott intryck på honom, så vad rekommenderar du att jag ska ha på mig ? :) har lite smått panik! hahaha tack på förhand :)

5:e kommentar, skriven , av Sanna:

när planerar du och Jonas bröllop? :)

Jobbar du eller vad gör du på dagarna?

Hur ofta rastar du Killer?

6:e kommentar, skriven , av Tabatha:

What is your favorite place to shop?

7:e kommentar, skriven , av Sally:

8:e kommentar, skriven , av Sofie:

Hej , as fin blogg som jag uptäckte ganska nyss. Kan du inte berätta lite om dig själv ? :) och om one teaspoone ( eller vad affären nu heter) vart finns den och nätbutik? Kram

9:e kommentar, skriven , av Frida Melina:

Vad använder du för kamera?

Vad använder du för webcam?

Vilken/Vilka är dina favorit kläd-affärer?

Favoritplagg?

Hur brukar du sminka dig till vardags & till fest?



Puss :)

10:e kommentar, skriven , av J:

Hur förlovade ni er? Var? När? Hur? :) Tack för en grym blogg tjejen!! Kramar

11:e kommentar, skriven , av Sofia:

Jag har just börjat läsa din blogg, och jag älskar den! Så jag har lite frågor :p



1. Hur lång är du?

2. Någon favorit affär?

3. Bor du i Stockholm?

4. Vad heter du?

5. Har du något jobb, isf vad?



Älskar din blogg :D <3

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ska vi leka någon dag? hihi puss <3

13:e kommentar, skriven , av Karin:

Riktigt bra blogg du har! Hur och vad brukar du sminka dig med du lyckas alltid se så naturligt fräsch ut!

14:e kommentar, skriven , av ulrika:

Vad jobbar du med?

15:e kommentar, skriven , av Jenny:

Hej är ny på din blogg! Så undrar vad du jobbar med & vad du gått för utbildning :)

16:e kommentar, skriven , av Erica:

Är redken all soft heavy cream bra och värd att köpa? vad gjorde den för ditt hår och hur vart ditt hår före du anävnde den? kram

17:e kommentar, skriven , av R:

har du börjat jobba på Once nu när du är hemma eller jobbar du någon annanstan? :)

18:e kommentar, skriven , av Ermina:

Vart e din vita kavaj ifrån som du har på en bild lite längre ner?:) DÖÖÖÖ snygg!!

19:e kommentar, skriven , av sandra:

Vad är ditt bästa knep för att få långt hår & vårdat hår?

20:e kommentar, skriven , av kristin:

vilken är din favoritaffär? :)

21:e kommentar, skriven , av Anonym:

varför just namnet hakunamatata?

ditt farvoritklädesplagg?

vad är det snyggaste man kan ha på sig i sommar?

kan du visa hur du sminkar dig?

22:e kommentar, skriven , av Anonym:

var är shortsen köpta?? http://hakunamatata.blogg.se/2011/may/utkast-maj-1-2011-1.html

23:e kommentar, skriven , av fia:

Ni verkar vara så kära och fina ihop. Inga planer på att skaffa barn? :) Tack för en bra blogg

24:e kommentar, skriven , av Julia:

Vad heter appen som du gör om eller tar dina bilder i?:) jättefin och bra blogg!

25:e kommentar, skriven , av Sofie:

Hej!



Vilken fin hårfärg du har! Färgar du det och isf vilken färg använder du?

26:e kommentar, skriven , av Elin:

Hej! Jag har fått ett par gamla levis jeans av min låtsasmamma som jag tänkte klippa av. Dock vet jag inte om jag ska klippa dom relativt långa och vika upp dom eller klippa dom korta och göra dom fransiga! Vad tycker du? Sedan undrar jag också om du har nåra tips för hur man ska klippa? Vill liksom inte klippa fel och pajja dom! Om jag ska vika upp dom, hur många "varv" ska jag vika? Om jag ska fransa till dom, hur gör man så de blir snyggt? Tack på förhand!! :)

27:e kommentar, skriven , av Mary:

Hello, I think you're so pretty!

I love your hair too! I wonder if you paint it all or do some highlights?

And how often you brush up your painting?

When you paint the hair, it's all or only the root?

Sorry about my English because I am Brazilian and I can only ask questions in English, I would like to know Swedish to better read his blog:) kisses:)

28:e kommentar, skriven , av Answer from Natalie.:

Mary:

Hi Mary and thank you so much for your sweet comment! I never dye my whole hair I just bleach in highlights every now and then (like one time every two-three months). I only do the roots :) I hope you like the short english translation that I do in most posts? :)

Xo

Comment here :