Answers (pt 1.)

publicerat i Questions & Answers;
Q: Hi Natalie! I live in California and I love your blog! I was wondering if you could write a list of the top 10 beauty products you can't live without! Thank you :-)
A: That's so sweet, thank you! This is my "top ten" right now
1. All my face products from Exuviance (cleansing milk, toner, serum, day+night+eye cream and face mask)
2. i.d bare minerals (bare escentuals) foundation
5. Victorias Secret Beauty Rush lipgloss (I love almost every colour/scent)
6. MoroccanOil hair products (shampoo, conditioner, hair mask and oil treatment)
7. Body lotion! Right now I use a coconut scented spray lotion from The Body Shop
9. Vitamin E face mist from The Body Shop



Q: Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg! Och sen har jag en fråga, hur lång är du? Och är du naturligt blond?
A: Vad roligt att du gillar bloggen :) Jag är 1,61 lång (/kort) och har alltid varit blond så om jag är naturligt blond? Japp! Men håret har så klart blivit aningen mörkare när jag blivit äldre så jag bleker slingor då och då.

Q: Söker du något jobb nu eller ska du jobba något i sommar? Ska din kille spela i något annat lag eller ska ni flytta?! Kan man inte få se in i din Garderob? Fler outfits tack du har så grymt fin stil tack för en jätte bra blogg med! Kram Lisa
A: Några jobb har jag sökt men det är svårt eftersom jag inte vet om och när vi flyttar. Troligtvis blir det utlandsflytt igen och det kan bli lite när som helst. Tyvärr är det svårt för någon att anställa mig när jag kan behöva sluta med väldigt kort varsel. Har haft några jobb på gång men som sagt, de flesta vill ha någon som stannar även i höst. Självklart kan du få se in i min garderob, inlägg kommer :)
Vad glad jag blir att du tycker om bloggen.



Q: hejhej :D jo det är en sak jag skulle vilja ha hjälp med, en kille jag tycker mycket om kommer till min stad på onsdag och det var längesen vi sågs, och jag vill verkligen göra ett gott intryck på honom, så vad rekommenderar du att jag ska ha på mig ? :) har lite smått panik! hahaha tack på förhand :)
A: Ta på dig något du trivs i och som du själv känner dig fin i så kommer det gå galant!

Q: när planerar du och Jonas bröllop? :)
Jobbar du eller vad gör du på dagarna?
Hur ofta rastar du Killer?
A: Vi planerar inte bröllop ännu, men självklart ska vi gifta oss i framtiden. Just nu jobbar jag inte alls (se tidigare svar). Vi rastar Killer 5-6 gånger om dagen, det varierar.



Q: What is your favorite place to shop?
A: I love mixing so I can't just pick one place. I think H&M, Topshop and Asos are great places, but thats just a few :)

Q: Hej , as fin blogg som jag uptäckte ganska nyss. Kan du inte berätta lite om dig själv ? :) och om one teaspoone ( eller vad affären nu heter) vart finns den och nätbutik? Kram
A: Vad kul att du tycker bloggen är fin! Lite kort om mig, jag är 22år gammal, född och uppvuxen här i Jönköping men har just bott ett halvår i Cortina d' Ampezzo (Italien) tillsammans med min Jonas som jag är förlovad med sedan ett år tillbaka. Jag är lyckligast i världen med honom och vår lilla Killer!
One Teaspoon är ett märke från Australien som min vän Kaisa säljer i sin butik (hon öppnar webshop inom kort, besök hennes blogg här för mer info.)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria-Alexandra:

Holl pa att ramla av stolen nar jag laste att du ar 161 cm lang... hade helt klart for mig att du var ca 180! Du ser sa lang ut pa dina bilder :)) Sjalv ar jag 158cm ;)

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Hello, I am just wondering how tall you are? I am petite (only 5'4) and find some trends very difficult to wear. Do you have any tips for those of us out there who are not model tall.



Thanks xo.

Comment here :