It's a beautiful day, don't let it get away.

publicerat i Inside my head;
Godmorgon solstrålar!
Nu sitter jag och inväntar Jessica som strax kommer hit för att gå en härlig morgonpromenad med mig. Efter det ska vi äta mysfrukost innan vi säkerligen hamnar på stranden igen ;)
Så här ser det ut utanför mitt köksfönster just nu;


From my kitchen window right now.
Not a single cloud on the sky- LOVELY!


Visst ser det härligt ut!?
Nej nu ska jag snöra på mig mina EasyTone och göra mig redo,
Hugs & Kisses!
Picture from last night.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av STYLE CRUSH, UPPSALA:

helt enkelt underbara bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Härlig utsikt och härliga planer för en finfin morgon! :) Lyckost! ^^

3:e kommentar, skriven , av Shahida shimul:

Wow! Great presentation of your themes. Good presentation. Thanks.<a href="http://www.wonderfulbangla.blogspot.com">Beautiful bangladesh</a>

4:e kommentar, skriven , av Mary:

Beautiful place you live! Summer in Sweden there seems to be wonderful... Kisses!

Comment here :