Lace and a new love.

publicerat i Outfits;
Godmorgon solstrålar!
Hoppas ni mår toppen idag. Jag ska snart göra ett tappert försök att lägga mig på stranden, hoppas molnen håller sig borta idag! Var nyss ute på en härlig powerwalk och just nu är det strålande sol, så man kan ju alltid hoppas :)

Jag och Jonas hade en riktigt trevlig kväll på piren igår tillsammans med Elina, Niklas, Matilda och Tom :) Vi åt jättegod mat och drack ett glas vin. Solen tittade fram på kvällen också så vi kunde sitta ute. Myspys!
Så här såg jag ut;


Last night's outfit...
Carrying my new LOVE!
B A L E N C I A G A

Dags att ta sig ut,
Hugs & Kisses!

Good morning sunshines!
Hope you all feel great today! I'm just about to hit the beach, or at least try. Hope it doesn't get cloudy!
I was just out on a nice powerwalk and the sky was all clear so- fingers crossed :)
Last night we had a really nice time with Elina, Niklas, Matilda and Tom. We ate delicious food and had a little wine. The weather was really nice so we were able to sit outside. Cozy!
Now, time for the beach!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

visst är dina jeans från gina? vad heter dem, färgen alltså :)

2:a kommentar, skriven , av Veronica:

Supersnyggt!! :) Älskar din Balenciaga!



Var kommer pumpsen ifrån förresten? :)



3:e kommentar, skriven , av Sofia:

Så fin outfit!Älskar den väskan, vill också ha en sådan!! :)

Vart köpte du din?

Kram Sofia

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Jättesnyggt! Älskar skorna och väskan :D

5:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Anonym:

Yes mina jeans är från Gina Tricot... Vet dessvärre inte alls vad tvätten heter :S



Sofia:

Visst är den fin! :) Min är köpt på NK i Göteborg.

6:e kommentar, skriven , av amanda:

jättefint :D

7:e kommentar, skriven , av Amanda:

Snyggt! Vart kommer skorna ifrån?

8:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Amanda:

Tack söta. Skorna är köpta i Padova, Italien.

9:e kommentar, skriven , av veronica:

Riktigt snygg outfit, jag älskar jeansen, vart kommer dom ifrån? :)

Gillar din blogg också, kommer följa den dagligen nu :)

10:e kommentar, skriven , av Josefine:

Vart kommer den söta toppen ifrån? :)

Comment here :