Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jennie:

hey gorgeous!

vill minnas att du tycker om märket One Teaspoon, så tänkte bara tipsa om denna auktion som jag precis hittade på Tradera: http://www.tradera.com/One-Teaspoon-Original-Bandit-svarta-jeansshorts-shorts-auktion_341737_138084275



din blogg är för övrigt grym! puss!

2:a kommentar, skriven , av marie:

Såå fina!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh vad fina dom är :) hur höga är dom ock vad kostar dom? Ock vad kan man beställa dom ? :)

4:e kommentar, skriven , av Alexa:

i fell in love with this heels but i prefer the nude color

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kan inte du lägga upp receptet på moset :) kram

6:e kommentar, skriven , av Mary:

I love these boots, one day i will have!!! :-D



This grey Knitwear that you are using... what is the brand??



<kisses

7:e kommentar, skriven , av A:

Är de stora i storleken?? Jag har oftaste stl 36 men har flera gånger fått skicka tillbaka skor som varit för stora ändå.

8:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Jennie:

Vad kul att du gillar bloggen! :)



Anonym:

Googla Jeffrey Campbell Lita så kommer du få massor av träffar! De finns att köpa lite överallt!



Anonym:

Moset är superenkelt! Koka blomkål och broccoli i valfri mängd tills de blir lagom mjuka. Häll av vattnet och sänk värmen. Häll på lite grädde och låt det koka upp. Mixa sen till ett mos med stavmixer, salta och peppra (gärna med vitpeppar också). Voilá!



A:

Nej de är inte stora i storleken! Jag har vanligtvis 35 men i dessa kan jag ha 36 :)

9:e kommentar, skriven , av ANNAWII ♥:

Kärlek! Jag har de i taupe på väg hem till mig och jag längtar så till jag får inviga dem!!



Kram snygging

10:e kommentar, skriven , av Julia:

herregud så snygga de är, har försökt hitta dessa på nätet, men hittar inte dom, vart ifrån beställde du? kram

11:e kommentar, skriven , av manu:

the Lita, in recent times I like a lot, and so are the model of my favorites, especially beige

12:e kommentar, skriven , av Linda:

Natalie darling.. Hoppas allt är bra med dej :)! Jag har hittat ett par awesome skor som du måste kika påpå! Rosa Jeffrey !! Puss & Kram!

13:e kommentar, skriven , av Linnéa:

Verkligen UNDERBARA skor! Var hittar jag dem? <3

14:e kommentar, skriven , av Emma:

Gud så snygga skor Jeffrey Campbell gör alltså. Synd bara att dom kostar lite för mycket!

15:e kommentar, skriven , av Helena:

vilka fina bilder du tar

16:e kommentar, skriven , av Elin:

Hej!

Undrar om du kan hjälpa mig. Har köpt ett par Lita black suede från Henry Kole. De ser ej ut som dina suede men de har samma namn. Klacken är ej samma, de jag har är i trä. Tyckte det inte kändes som mocka och fick det bekräftat när jag kika på plösens kant där sömnen är. Jag undrar nu om dina är i äkta mocka? Om dina är det skulle jag jätte gärna vilja veta vart du köpte dina. Skulle vara så tacksam om du ville hjälpa mig.

17:e kommentar, skriven , av sanna:

Vart har du köpt dem? Jag tycker nästan bara att det är lita black med ljusare klack som säljs överallt, klacken på dina skor är i perfekt färg!

Comment here :