Workout?

publicerat i Inside my head;
Det gick sådär med solandet även hemma hos mamma, det största molnet kom och täckte den underbara solen! Boh!

Nu ska jag och Jonas snart åka och springa en runda istället, det får bli veckans sista.
Fick en fråga om jag inte kunde berätta lite om min träning och visst kan jag det, för det blir ingen lång historia haha.

Jag är en riktig periodare när det kommer till träning, jag avskyr att gå till gymmet ensam (måste försöka bättra mig på det) och jag hatar verkligen konditionsträning. Nu försöker jag dock springa några gånger i veckan, oftast blir det mellan 5-8 km. Det hade aldrig gått utan min Jonas, han peppar mig när jag håller på att ge upp! Mina Reebok Runtone är också bra "pepp-redskap". De är inte bara otroligt bekväma utan bara tanken på att man får extra snygg rumpa och snygga ben när man använder dem är ju grymt bra (man känner verkligen i benen och rumpan efteråt!) :) Utöver det så är det mina power walks som 'tränar' mig, jag älskar att vara ute och gå (till promenaderna har jag Reebok Easytone)!

That's it! Har tyvärr aldrig varit någon träningstjej men det kanske kommer :) 


Hoppas nu du/ni fått svar!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men tack och detsamma! :) fina du <3

2:a kommentar, skriven , av Rebecca:

använder också träningsskorna, älskar dem :)

3:e kommentar, skriven , av sophy:

samma här, haaatar konditions träning, men att gå ut och promenixa ör skönt. har också både easytone och reerun, bra skor :)



-s

4:e kommentar, skriven , av Karin:

oh hur ar dom skorna att springa i? jamfort med easy tone skorna :) karin

5:e kommentar, skriven , av Amanda:

jag skulle också vilja ha ett par easy tone! Men min studentplånbok säger nej tyvärr!

Comment here :