Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alice:

Snyggt!

2:a kommentar, skriven , av nyfiken:

bara undrar vad du jobbar med ? tack för en bra blogg! :)

3:e kommentar, skriven , av sandra:

Hej nathalie! Kikade på en hemsida och så dök du upp där, du kanske visste om att någon använder dina bilder men kolla för säkerhetsskull... ( http://weheartit.com/sandrakovacs )



Kram!

4:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Nyfiken:

Vad roligt att du gillar bloggen! :)

Just nu jobbar jag inte alls men ska eventuellt jobba lite i en butik sommar där jag jobbade förra sommaren. Tyvärr är det lite svårt för mig att söka jobb eftersom jag inte vet alls hur länge jag stannar i Sverige, för troligtvis flyttar vi utomlands igen och det kan bli lite när som helst. Finns dessvärre inte så många arbetsgivare som vill anställa någon som kanske måste flytta med väldigt kort varsel :S Håller tummar och tår att min förra chef behöver lite hjälp! :)

Comment here :