Or just give me a personal driver.

publicerat i Life in Cortina d'Ampezzo;
Buongiorno alla söta!
Sitter och njuter av min smarriga frukost bestående av naturell yoghurt, färska jordgubbar, färska björnbär, lite honung och nötter uppepå... Sååå gott! Om ni inte provat så borde ni :)
Måste raska på här och fixa i ordning mig, funderar på att ta lilla Opeln och möta upp min kära efter hans värmning. Usch bara det att jag fortfarande hatar att köra manuell bil ensam (har i stort sett enbart kört automatbil sedan jag fick mitt körkort, men här nere har jag börjat öva på att köra manuell).
Fattar inte varför inte alla bilar är automat?!
Det är ju illa när till och med min bästis blir orolig när jag skriver att jag ska ut och köra haha.

Får se hur jag gör, men nu måste jag sticka, hörs senare
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Åh, ser underbart gott ut! :)

2:a kommentar, skriven , av Jessica Fredrikssoni:

Ja de blir jag! kör försiktigt hoooney!! LOVELOVELOVE! <3

Comment here :