30 dagar med min blogg. Dag 1.

publicerat i Inside my head;
"Presentera mig själv" (Se hela listan här)

Eftersom jag är så dålig på att skriva om mig själv så kör jag helt enkelt en liten "presentationslista" istället!

Namn? Natalie Alexandra Holmström
Född? 1989 i Jönköping
Längd? 1,61
Skostorlek? Jag är en lillefot, har oftast 35 eller små 36:or
Piercingar? Hål i öronen (navelpiercingen är bortplockad)
Tatueringar? Min älskade rosett på handleden (vill ha fler!)
Bor? Just nu i Italien men "hemma" är lägenheten i Jönköping

Utbildning? Läste mode/design på gymnasiet och efter det har jag utbildat mig till nagelterapeut.
Jobb? Inget just nu men tidigare har jag jobbat på Bikbok lite mer än två år och i somras jobbade jag på Once For Girls.
Drömyrke? Svår fråga! Men jag älskar styling så stylist hade varit kul...och att ha en egen butik!
Plats du vill resa till? Tillbaka till USA!
Favoritdrink? Vad som helst som min kära vän Bengan blandar ihop! 
Favoritmat?
Jag älskar mat! Nu saknar jag mammas mat och sushi (allra helst Sushi Samba) mest
Favoritfilm? Lejonkungen, Dirty Dancing... Finns många!

Läser just nu? Guccikrigen
Läser helst?
ELLE och andra magasin
Tittar helst på?
Serier som Gossip Girl, Hellcats, The Hills, The City m.fl.
Lyssnar på? Allt!

Mest överskattade affär? Forever21 i NY. Det var bara rörigt och inget passade. Kanske bara var där en dålig dag?!
Det dyraste jag köpt?
Min NIKON D 5000 tror jag.
Senaste fyndet? Jag är duktig på att vrida allt till ett "fynd" haha. Men jag fick nog någon procent rabatt på min Woolrich-jacka så det får bli den.
Lyxartikel? Mina väskor (Mulberry Alexa Oversize, Mulberry Margaret Mini och min Prada)
Värsta plagget? Foppatofflor!!
Favoritaccessoar? Höga klackar! Just nu gillar jag stora smycken- halsband, örhängen och armband. Snyggt!
Motionerar du? Powerwalks, finns inget fräscht gym här :( Ska försöka komma igång och köra lite övningar hemma istället.
Vilket schampo använder du? Redken
Vilken parfym använder du? Chantal Thomass Osez Moi
Vad är du rädd för? Mörkret och att vara ensam
Vad finner du charmigt? Självförtroende och humor!

Beskriv dig själv med 3 ord? Snäll, pålitlig, spontan.

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nettan:

varför är navelpiercingen avplockad? Jag funderar själv på att göra en..

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Kan du inte lägga ut en bild på din tatuering? Funderar själv på att skaffa en på handleden :)

3:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Nettan:

Jag tappade den en gång och satte inte i den på ett par dagar för jag hade inget smycke jag gillade. När jag sen skulle sätta i ett smycke igen fick jag trycka för att det nästan växt igen och efter det fick jag ganska ont (vilket jag aldrig hade haft innan). Då bestämde jag mig för att plocka bort den sen fick jag aldrig i något smycke igen :(



Julia:

Visst kan jag det :)

4:e kommentar, skriven , av malin:

Fin blogg :)

5:e kommentar, skriven , av Celine:

Guud vad fin blogg! :) <3

Comment here :