Morsdag.

publicerat i Inside my head;
Hej sweets!
Började dagen idag med att baka en morsdag-kaka till min kära mamii, fick bli hakunamatatakakan som min familj börjat kalla den (fudgetårta). Saknade dock en ingrediens till glasyren så jag skickade iväg min älskling till affären medans jag själv hoppade in i duschen. Tog en himla stund för honom att bara handla grädde tyckte jag, men när han väl kom hade han inte bara köpt grädde- utan också en bukett med tio rosa rosor till mig!
♥ Han är underbar. Han sa att de var från honom och Killer tihi.


Väl färdig med kakan for vi ut till hovslätt för att morsdagfika med familjen och kakan den gick verkligen hem. Rocky var så rolig och började skära mitt i för att han ville komma åt strösslet ;)

Lite senare var vi hembjudna till J's mamma och pappa på mat, men innan dess fick det bli en snabbis förbi IEMS. Hade spanat in några gardinlängder de hade där så köpte med mig en hem på prov...de var 3m långa och vi har 3,7 i takhöjd men jag tänkte att de skulle räcka. Dock blev det inget bra- vill ha låååånga, hela vägen ner! Måste nog sy egna. Suck.

Nej nu ska vi kika på film jag och min kära.
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

I ett år nu har jag läst en blogg från Norrköping. Fatta chocken när jag ser dig på bild i den=)

Du är så himla söt Nathalie!

Beatas.se heter den iaf!

2:a kommentar, skriven , av Evelina!:

Vi är med och tävlar, kolla in bloggen: http://beatas.se/ och rösta!! :)

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Hur många läsare har du?

4:e kommentar, skriven , av Martina:

tack så mycket :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack för ditt tips lilla snorpan! nu jäklar längtar jag, ska bli sååååå SKÖNT! hund date snart? Pusssss

6:e kommentar, skriven , av Jessica Fredriksson:

Jaha där ser man... min pajform där ja ;)

Ring mig raring!

Comment here :