Kitsch!

publicerat i Inside my head;
Hej på er gobitar!
Har varit på språng nästan hela dagen så det har inte blivit något bloggat.
Idag har jag varit på stan en sväng med älski, inhandlade de här kitschiga martiniglasen med flamingos;

Hur festliga!? :) Kommer göra succé i sommar (och alla andra årstider också för den delen)!


Efter det kilade jag och Killer hem till Marlene och hälsade på. De hade jättemysigt hos sig, så roligt för vi gillar precis samma saker- rosa och flamingos och allt annat sött!
Marlene den lilla sötnosen hade köpt presenter till mig, kändes som rena rama julafton!
Detta fick jag;
Tack, tack, tack, blev såå glad!!! :)

Tänkte faktiskt att jag skulle ta och baka bullar nu med mina nya formar så jag kan bjuda hem dem på fika innan vi sticker till Jönköping.
Hörs senare igen!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J & L Licious:

hej sötnos!

du har inte lust att byta en länk med varandra?! såg att vi har ungefär lika många läsare/dag på bubbleroom :) så vore ju kul kanske med lite nya läsare, du kanske får några av våra och tyvärtom! :)

2:a kommentar, skriven , av Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh:

Ååh tok söta grejer!:)

3:e kommentar, skriven , av Ine Henriksen:

:)

Ha en fin dag!

Kramar

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

Kunde inte kommentera det senaste inlägget. Men you are a beauty! :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vart har du köpt de fina flamingo glasen ? =)

Comment here :