Answers 31/3.

publicerat i Questions & Answers;
Det blev inte så många frågor den här gången men jag svarar ändå:

Anonym:
Hej Nathalie. 
Jag undrar hur du överlevde som arbetslös ekonomiskt sätt?.. Jag är i samma sits nu och behöver veta lite hur man gör för att klara sig.. eller ska man krypa till korset och be mor och far?
Kram

Svar:
Usch jag tyckte det var jättejobbigt att gå ifrån att ha haft (åtminstone liten) egen inkomst till att inte tjäna något. Lite naglar har jag ju gjort på vänner så att en liten peng har jag ju fått då och då, men som tur är så har jag jordens snällaste föräldrar som hjälpt mig jättemycket. Kände inte alls att det var att "krypa till korset" för de vet också att det är grymt svårt att få jobb nu, men självklart känner man sig inte direkt självständig. Hoppas det löser sig för dig på bästa sätt :)

Hannah:
hur kommer det sig att du inte har hyr in dig på en salong och gör naglar? tror många skulle vilja att du gjorde
det för resultaten är verkligen fina :)

Svar:
Tack vad gulligt :) Tyvärr känner jag inte att det skulle löna sig för mig att hyra in mig någonstans eftersom jag inte har någon kundkrets och även om jag skulle få det så vet jag inte hur länge vi blir kvar i Jönköping nu. Det skulle bli mer jobb än lönsamt.

Anonym:
Är din syster gravid?

Svar:
Ja det är hon, längtar tills pluttingen kommer!!

Lisa:
Har du pojkvän?

Svar:
Ja min älskade älskade J ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Men gud jag som blev orolig när du sa att din syster var sjukskriven, och så var det något så härligt som att hon är med barn!

Jag märker ju att jag har varit inne på Once på tok för lite det senaste, haha.

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Vad kul för Nadja! Hälsa o gratta henne :)

Comment here :