Engaged.

publicerat i Inside my head;
Ja vi har förlovat oss! Jag är såå lycklig och glad :) Mannen i mitt liv är J.


Inga bilder i världen gör ringarna rättvisa för de är underbara, men här ser ni ungefär hur de ser ut :)


Är på tok för trött för att skriva något längre inlägg, har faktiskt inte gjort mycket mer än jobbat och ätit.
Vi var hembjudna på mat hos J's supergulliga mormor ikväll. Så vi fick smarrig mat och så berättade vi om förlovningen- hon blev jätteglad, nästan rörd faktiskt ♥

Nej nu måste jag sova, hörs imon sockertoppar!
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Catrin:

Grattis lilla sotnoten=) Ar otroligt glad for din skull =) hihihih ses snart hoppas jag for nu va de pa tok for lange sen :)

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh stort grattis till er båda, ringarna var underbara :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis! Ni är riktigt fina ihop :)

4:e kommentar, skriven , av R:

Grattis !!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

GrattisGrattis!!! :)

Såg det i tidningen idag oxå.

Ni är så söta tsm. Ta hand om er!

6:e kommentar, skriven , av Valentina:

Stort grattis! :D



Var det något ni planerade tillsammans eller överraskade han dig? :)

7:e kommentar, skriven , av sofia:

GRATTIS :) Ni verkar vara super söta ihop:) Hur träffades ni? :)

8:e kommentar, skriven , av hannah:

ooh :D grattis!

9:e kommentar, skriven , av Caroline:

Åh, grattis :D

10:e kommentar, skriven , av Tuppen:

Grattis mina babies!

11:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Tack för alla era gratulationer <3

12:e kommentar, skriven , av emmie:

Åh Grattis, ni är fina tillsammans : )

13:e kommentar, skriven , av nikki:

Grattis!

berätta mer om ringarna :)

14:e kommentar, skriven , av Marlene:

Grattis. Jag visst ingen förns jag läste din blogg nu=)

15:e kommentar, skriven , av Bea:

Stort Grattis till er och all lycka! :)

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad kostade din ring och vart köpte du den ? :)snälla svara i ett nytt inlägg :)

17:e kommentar, skriven , av Johanna:

åh kan du inte berätta om er förlovning? överraskade han dig? planaerade ni det ihop? vad är det för ringar ni har? :) Kram på dig och du är grym på att blogga tjejen! Kikar in här varje dag :)

Comment here :