Kvick.

publicerat i Homestyling/Interior;
Tjohoo!
Idag har vi varit på Kvick och ritat upp kök! Väldigt roligt och grymt mycket bättre service än på dumma IKEA. Det vi ritat upp hittills är verkligen toksnyggt, vi kommer utnyttja takhöjden mer (vi har 3,70 i takhöjd) och ha en del öppna hyllor vilket jag tycker är superfint. Vissa saker är inte helt bestämda ännu, som tex. bänkskiva och några andra smådetaljer.

Det sjuka är hur olika jag och min käre karl tycker om visa saker, alltså det är verkligen tvärtemot! Jag undrar verkligen hur killar tänker ibland.
Ett exempel är att en tjej aldrig skulle blanda olika träslag, eller hur (jag skulle aldrig få för mig det i alla fall)?? Det skulle en kille kunna göra (och det har han gjort) utan att blinka haha.
Tur att vi ska ha svart/vitt kök och inget trä där inne :D

Dessa koppar får gärna flytta in på de öppna hyllorna.
Filippa K muggar har vi redan fast i "pinstripes"-mönstret :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Ja usch blandade träslag är bland det värsta som finns. Ni gör rätt i att köra på svart och vitt :) Hoppas du får ditt drömkök.

2:a kommentar, skriven , av Ellen:

Åh vad roligt!

Jag tänkte mest glada, ljusa porträtt. Kanske i någon tröja som är ljus och är fin mot all snö?

Jag är ju inte så bra som jag skulle vilja bli, men jag tror verkligen det skulle kunna bli snyggt. Ju snyggare modell desto lättare är det att få ett bra resultat :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

muggen med silikon lock har jag...De är suuuuuuper bra!!!

Comment here :