Lazy sunday.

publicerat i Shopaholic;
Tjolahopp!
Fick bli en cykeltur hem till Nadja och Daniel efter kaffet förut. Pussade på mina båda systersöner (Lennox växer så det knakar) och lämnade regnkläder som jag fått i uppdrag att handla till Rocky i Stockholm.
Efter det cyklade vi hem igen och lagade middag... Har haft en riktig slapparsöndagkväll och kollat på film och bara myst. Fick i alla fall lite gjort i förmiddags då vi var och storhandlade mat och så hade jag en hel del tvätt efter min vecka i Stockholm också.
Tråkigt men nödvändigt att ta tag i eftersom jag inte ville börja låna J's kalsingar ;)

Tänkte visa er lite nytt som shoppades i Stockholm;
Detta var några av sakerna jag köpte till vårt hem...Har mer att visa i morgon.
Givetvis blev det lite nytt i garderoben också ;)
Innehållet i påsen från Mulberry ska ni så klart få se då, ni kanske kan gissa vad det är?


Så här slapp har jag varit idag...Har verkligen gått osminkad med tuffsigt hår och bara känt mig ledig!
Vad ska man hitta på i veckan nu då när man inte har någonting planerat?
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

Vad kul att du trivs i mina kvarter, ska absolut ta en fika på cupcake-cafeet! Vilka gulliga saker du köpte här, du måste berätta var du har köpt sakerna du visade i inlägget - jag kommer att ge mig dit bums. Skönt för dig och Killer att han mår bättre, vill tipsa om de tre bästa fodrena på marknade: James Wellbeloved, Orijen och Standard. Tar för lång tid att förklara varför de är bättre än de andra men de har ex lågt allorgen och innehåller mindre utfyllnad och allergiframkallande saker än de andra foderna, som ex Royal Canine. Ge dessutom en ägg-gula en gång i veckan och laxolja som är bra för pälsen och lederna varje dag. Desssutom tycker hundarna att maten blir mycket godare. :) Finns i djurbutiker.



kram

2:a kommentar, skriven , av Nikki:

Du och killer ska leka med mig och lära mig allt, när han känner sig kry såklart :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack snorpisen! :) Nu mår tildis bättre! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Layla:

Sötaste skärbrädan! :O

5:e kommentar, skriven , av Linda - ndaiL:

Mysigt :D

6:e kommentar, skriven , av Svar från Natalie.:

Linda:

Å tack för alla tips! Killer älskar sitt foder från Royal Canin, men det kanske inte är någon dum idé att prova något nytt. Det där med äggula och laxolja lät väldigt inressant!

Sakerna jag köpt kom från olika butiker, bla. lagerhaus och mique :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

snyggis du är lilla stumpan:) kramar elina

Comment here :