"Bloggutmaning"

publicerat i Questions & Answers;
Blogg jag läser först: De/den som kommenterat min blogg.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Katrin Zytomierska (stavas det så?) tex.

Kändisblogg jag följer: Ehm... ingen? Tycker det är roligare att läsa mer "personliga" bloggar. Visst läser jag Kenzas och Blondinbellas blogg ibland men räknas de som kändisar?

Mest kända bloggare jag sett IRL: Någon av de där fjortisbloggarna när jag var på Britneys konsert förra sommaren...Vem av dem det var vet jag tyvärr inte- de är ju så lika! Kanske var det hon Paow? 

Första bloggen jag började följa: Måste erkänna att det var Blondinbellas, hon var inte så dålig på att provocera i början.

Bloggare jag beundrar och varför: Svår fråga... :S

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Kontakt med människor jag kanske aldrig hade träffat utan bloggen. Sötaste Marlene tex!

Då hatar jag att blogga: När jag har dålig fantasi och inget roligt att skriva om... När man inte får något gensvar (alltså dåligt med kommentarer) eller när man bara får elaka kommentarer!

Då älskar jag att blogga: När ni kommenterar mycket!! Det triggar igång och man får plötsligt mycket mer energi och vill skriva om allt :)

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
Svårt med vilka som kommenterar, men för att nämna några av mina favoritbloggar just nu så är det:
Jessicas blogg, Hanna och Elinas, Tildas och Marlene. Tycker om hur de skriver och att de har mycket bilder! Finnas alltid något kuligt att läsa om :)

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Alla ni som länkats här över. Och ni andra med såklart. :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

sötnoooos, ska köra en jag meed!!!!:) Pusssssssss

2:a kommentar, skriven , av Pania:

sv; aha tack :) måste jag kika på!



aa, tack för tipset, det ska jag prova!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

go du är! klart vi får anta utmaningen!;) kraamis/hanna

4:e kommentar, skriven , av Marlene:

Kändes so o jag länkades ett par gånger. Klart jag antar utaningen. Men jobbar assa nu så får bli när jag får tid. Helgen kanske.

Det är bra med oss. Glada, lyckliga pch pysslar. Lite ont i nacke, ar, rygg, ja, den där delan så har huvudvärk hela tiden, men i själen och hjärtat är det bra och det är ju det som är viktigast.



Lycka till med erat kök. Massa kramar!!!!

Comment here :