Pupstore tävling!

publicerat i
Då kör vi igång med en ny tävling här i bloggen!
Nu har du chans att vinna två söta matskålar till din fyrbenta älskling från Amerikanska designföretaget Wetnoz.
Skicka mig en kommentar varför just DU ska vinna, maila mig en bild på din älskling och länka sedan till inlägget i din blogg.
Jag vill ha roliga, knäppa, tokiga bilder- de två bästa vinner.
(Glöm inte att skriva vilken färg du vill ha på matskålarna- härlig "korallorange" eller gullig ljusblå.)

(Värde ca. 285:-/skålen)

Tävlingen avslutas 23/11.



Priserna är från Pupstore.se, men kan du inte vänta på de här söta skålarna- glöm inte att du får 10% på hela pupstores sortiment genom att uppge koden hakunamata.

Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vet du vart jessica har köpt sin jacka? (=

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Måste man ha blogg för att få vara med och tävla :(

3:e kommentar, skriven , av Carolina:

Jag mejlar bilder osv! :)



Jag skulle vilja ha de orangea skålarna till min lilla prinsessa! :)

Jag har nyss blivit sambo med min pojkvän och har inte råd att köpa några ordentliga matskålar till Suki (min hund) och det hade såklart varit underbart om vi vann dessa :)

4:e kommentar, skriven , av ElinArmour:

Jag vill ha de orangea skålarna.

Pga att jag är sjuk så har jag inte råd att köpa nya & fina skålar till min vovve.

Hade tänkt att byta ut 3 kronors - skålarna från Ikea snart, så nya & snygga skålar är absolut välkommet =)

5:e kommentar, skriven , av Lotta Fröjd:

Jag skulle vilja vinna de ljusblåa skålarna till min lilla vovve och hans kattkompisar (de delar gärna matskålar). Just nu använder han våra vanliga skålar sen han växte ur sina gamla - vi har planerat att skaffa nya men inte hittat något som passat - förrän nu!



Här har jag länkat:

http://deliquate.blogg.se/2009/november/hundmatskalar-fran-wetnoz.html



Mailar bilden direkt.



Kram

6:e kommentar, skriven , av Gabbies:

Oooohhhh jag som förälskat mig i domm där skålarna, perfekt tävling för mig! Om jag har turen att vinna vill jag ha dom ljusblåa till mina 3 fyrbenta vänner här hemma.



Jag dessa skålar mer än gärna vill ha

då skulle hunden och katterna bli riktigt glá.

Billiga skålar i plast är varken fint eller skoj

med dessa skulle matserveringen gå i ett o'hoj.

Jag älskar dom alla tre så mycket

men det är helt tomt i min pocket.

Dessa ursnygga skålar blir fina paket

så skulle uppskattas riktigt mycket!



Jag skickar bilder =)



Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/matskalar.html



Håller mina tummar hårt!

7:e kommentar, skriven , av Rebecca, ung moster åt Emelie och Olivia:

men gud vilka fina!!

Skulle vilja ha den oranga.



Vart ska man maila in? Du måste svara!



Kramar Rebecca och lilla Alice



http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-hundmatskal.html#comment

8:e kommentar, skriven , av Rebecca, ung moster åt Emelie och Olivia:

hehe, när jag läser kommentaren så låter det som jag låter så arg :P

Haha



Tack så mkt, har mailat in 2 bilder men den ena är i svartvitt och i färg så kanske 3 (?)



Kramar Rebecca

9:e kommentar, skriven , av Thi Anh Van ♥:

iiih :) har alltid haft problem med skålar som inte kan stå stilla när min kissie äter. Utan skålen/skålarna flyttas omkring hela tiden, vilket

är väldigt jobbigt för honom ._.

han får aldrig äta i lugn och ro :( så om jag vann skulle han slippa att få sin mat bort knuffad hela tiden! tror han skulle uppskatta det väldigt mkt! =) Skulle vilja ha dem ljus blåaa :D baby blåa^^



länkat här:

http://asiansisters.blogg.se/2009/november/vinn-matskalar-at-din-fyrbenta-van.html#comment



ska skicka bilder nu^^

10:e kommentar, skriven , av Jessica:

åhhh de är så fina, min lilla sötnos vill ha nya skålar att äta från, om hon skulle vinna tävlingen vill hon gärna ha de orange :)

11:e kommentar, skriven , av Robin & Romeo:

Hej hej!



Så väl bild(er) som motivering är mailat till dig. Nu sitter vi båda här och hoppas! :-)



Robin & Romeo

12:e kommentar, skriven , av Joanna F:

för att jag just IDAG råka trampa sönder min lilla godings rosa matskålar! :( så de skulle ju vara ypperligt att vinna dessa oranga skålar! :)

13:e kommentar, skriven , av bitte:

Skulle vilja färgen blå till min kissemiss Kissy.Hon tycker attdom hon har nu är tråkiga och fula.



http://bittestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-matskalar.html

14:e kommentar, skriven , av Maria:

Aww! Jag har ingen blogg att lanka fran men jag skickar dej bilder pa min vovve och hoppas, hoppas jag far vara med anda!! :)

15:e kommentar, skriven , av sandra:

Jag är med! Håller tummarna =)

kram

Comment here :