Åsby.

publicerat i Shopaholic;
Då är jag tillbaka igen. Har just ätit en god middag med min älskling och innan dess stressade vi faktiskt iväg till BR-leksaker av alla ställen. Vi var på jakt efter en leksaksbil från filmen Cars åt min underbara systerson Rocky. Han fyllde fem år i söndags och jag glömde helt bort det!! Hur som helst så var det två bilar han inte hade och de är tydligen mycket svåra att få tag på också. Den ena hittade vi på Toys R Us tidigare idag och nu skulle vi ha Sheriffen...Men den fanns tyvärr inte på BR heller.
(Baby hittade den nyss på nätet så nu är den hemklickad)

Men nu ska jag berätta om en annan butik vi hittade idag- Åsby Hem & Trädgård.
Det var en supermysig butik/café/florist mitt ute i ingenstans på väg mot Hallstahammar.
De hade otroligt mycket fina inredningsprylar och cafét var också ljuvligt.... Vi tog oss så klart en liten fika och myste en stund. Det var alldeles julpyntat på hela stället redan och till och med jag (som är Grinchen nr. 1) blev sugen på att julpynta! Haha.
Men idag blev det inget julpynt utan det här söta väggordet som fick följa med hem;
Nu ska jag vänta på Desperate och min karl vill ha datorn.
Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

sv: ok vad tråkigt, :( vad gör du på dagarna nu då?, men finns det ingen salong du kan sitta på eller något annat sätt man kan locka tills sin kunder på? hur kommer det sig att du flyttadr dit? kram

Comment here :