Hangover!

publicerat i Party;
Hej sweets!
Idag har jag verkligen mått som jag förtjänar. Hade en skitrolig kväll igår med Jessica, min fina syster Nadja och hennes Daniel. Efter ett glas på Bishops gick vi till Karlssons och hade hejdundrans kul :) Karlssons På Taket var såå mysigt! De hade "allsång på krogen" med liveband och vi var ju så klart inte sena på att sjunga med. Tråkigt bara att de stängde där uppe redan vid halv tolv. Men så tidigt gick vi såklart inte hem, utan stannade på Karlssons resten av kvällen. Bengan blandade bästa drinkarna som vanligt och det var grymt trevligt att träffa honom också. 
Kvällen slutade med att jag, syster och Daniel vinglade hemåt och pratade grov småländska (tänk Kristina från duvemåla) och skrattade som tusan åt oss själva.


Jess, Moi och Nadja.

Syns det att jag har kul?! Skrattar ihjäl mig haha.


Gårkvällen har jag såklart fått sota för idag. Har mått såå dåligt och legat halvdöd på mammas och pappas terass i solen. Lite färg har jag nog fått i alla fall :)
Nu börjar jag äntligen bli människa igen haha.


Halvdöd nattii.


Hugs & Kisses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

Härligt med bilder! :)

Comment here :